Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

No minä pidän Kovea ja Dukcsia samana seurana vain nimi vaihtui oikeastaan ei mikään muu.
Sampo on erijuttu jatkaa Samalla nimellä 1:kös sarjaa.
Dukcs ei tosiaan tainnutkoskaan pelata Sampoa vastaan.
Noo kaikki niin Korson Veto, Dukcs,Sampo ja Savo on minun fanittamia seuroja joista Korson Veto on nimenä haudattu.
Korson Veto on edelleen emoseura jonka edustusjoukkue pelaa Vantaa Ducks nimellä

Aina ottelussa sattuu ja tapahtuu. Eilen ottelun neljännessä erässä tilanteessa 12-8 Kalle Katteluksen hyvän ja kovan hypärisyötön jälkeen päätuomari puhalsi pilliin ja näytti Kallelle viivarikkoa syöttötilanteessa. Rajatuomari Teppo Perkisen lippu ei ollut heilahtanut. Tilanteeksi taululla tuli 11-9.

Ankkojen puolella tuli lievää ihmettelyä ja Joona meni keskustelemaan päätuomarin kanssa. Keskustelun tuloksena hiljalleen selvisi päätuomarille, että Kallelle ei ollut viivarikkoa tullut, sillä kenttäalueen sininen viiva jäi tossusta vielä n. 30 sentin päähän. Kalle oli astunut sinisen viivan takana olevan keltaisen viivan päälle. Eli mitään viivarikkoa ei tapahtunut. Sitten oli vielä iso show saada taululle takaisin lukemat 12-8, ennen kuin Kalle pääsi uusimaan syöttönsä. Erikoinen episodi. Toki Pasilan Urheiluhallin lattialla viivoja riittää. Harmi, että ankoilla oli juuri tuossa kohtaa hyvä flow päällä.

Miksi ei ollut Taraflex levitetty kun oli kuitenkin Ruutupeli, vai eikö olekaan vaatimuksena enää nykyään.
Pasilassa haastetta tuo vielä se, ettei kentän rajojen ympärillä ole sitä korostusta ja rajoja on julmetusti
Onneksi jatkossa pääsee Ducks pelaamaan taas "kotiin"

"Valmentaja Juho Rajala oli kehittänyt otteluun taktiikan, joka ei edes kaikille lentopalloa paljon seuraaville heti auennut. Eikä auennut vastustajallakaan, joka sai jatkuvasti miettiä, mistä seuraava hyökkäys tulee. Katteluksen veljekset Kalle ja Ville olivat tässäkin pelisysteemissä liekeissä."

Muistanko nyt väärin, mutta eikös Hurmos voittanut tuon pelin, että kai se jonkin verran aukesi? Mutta käyttökelpoinen idea, toisaalta, eihän sitä muuten maajoukkueen apuvalmentajaksi pääsisikään..

Nimenomaan aukesi heti alussa.. eli Hurmos voitti kaksi ekaa erää mutta Ducksi itse pääsi systeemiin paremmin sisään pelin edetessä, joten veivät kolmannen erän ja melkein myös neljännen.

On niin paljon kaikenlaista että en pääse lähtemään Korsoon Savo peliin.
Saa nähdä miten siellä käy kun valmentajalla on sellaiset pelijujut että oma joukkuekkaan ei niitä tiedä.
No jos näin on niin ei hätää, Dolellakin saattaa olla jotain jostain kuulin että saataa itse tulla aloitukseen.

Tänään on mukava päästä pitkän tauon jälkeen haastattelemaan Kokkolan Jukka Jalosta, Mikko Keskisipilää Vantaa Ducksin Facebook-liveen klo 18.00. Saa nähdä paljastaako Keskisipilä valmennusmetodinsa salaisuudet. Tiikerithän lähtee otteluun selkeänä ennakkosuosikkina.

Täysin alkujunalla perässä...Eikka on kingi ja pysyy!
Ja tämä ei ollut kuin totta,uskomatonta jo vanhassa blogissa,jota en nyt muista,vaikka olin mukana.Oliko se hotsport.info?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.