Morjesta!
Tämä meidän fanikamerasäätö herättää keskustelua täällä jokaisen pelin aikana, ennen ja jälkeen. Avataan asiaa hieman:
Kaikki tämä on lähtöisin siitä, että meidän sähköinen pöytäkirja ei toimi jostain kumman syystä. Ollaan kokeiltu neljää(!) eri tietokonetta, eri nettiyhteyksiä ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä eikä se vain ota toimiakseen, eikä kukaan missään tiedä miksi. Tämä puolestaan johtaa siihen, että GeniusLive (palvelun tuottaja) ei ole välittänyt fanikamerakuvaa (syystä jota en tiedä), koska pistetilannetta ei saada päivitettyä lähetykseen, joka kulkee sähköisen pöytäkirjan kautta. Olen viestittänyt, että vaikka se ei toimisi, laittakaa silti ottelu näkyviin koska kuva pelittää täydellisesti fanikamerassa. Eilen he tekivät sen ensimmäisen kerran ja toivottavasti myös jatkossa, toimi sähköinen pöytäkirja tai ei.
Kyllä, olen itsekin näitä asioita vääntäessä päästänyt monta voimasanaa ja kaikkea muuta mukavaa. Jos joku IT-ihminen osaa ratkaista nämä ongelmat, tervetuloa korjaamaan.
Kyllä. Voin ottaa itse tästä syytä niskoille jos syyllisen haluatte. Mutta olen omasta puolestani antanut kaiken tietotaidon asian korjaamiseen mitä osaan, ja se ei näytä riittävän.
terveisin,
Mika Rajala
Joukkueenjohtaja
Vantaa Ducks
Ehkä vaan ensi kaudella eri palvelun tuottaja, jos ne ei siellä päässä oikein kartalla ole? Hienoa kuitenkin, että itse ottelu on mahdollista lähettää. Jospa jatkossa sitten palvelun tuottaja myös ymmärtää niin tehdä.