Mikä on jos ei taidot riitä,mikä on kun ei onnistuVoi tuota Ankkojen passarin touhua.
Eikö tuo jo usko, että hakkurille REILUNkokoisia, perille meneviä passeja !
Näillä on muitakin legendaarisia lausahduksia lähes joka selostuskertaKokkolassa pelaa selostajien mukaan Miron kaksoisveli Marko Määttänen. Ei ole ollut äidillä helppo synnytys, kun kaksoset ovat syntyneet kahden vuoden välein. 🙄
Se on tämä 'Omituinen Höpöttäjä' jonka on oltava äänessä - oli mitään järkevää sanottavaa, tai ei.Näillä on muitakin legendaarisia lausahduksia lähes joka selostuskerta
Mistä johtuu, että nykyselostajallekin on ilmestynyt enää-sanan loppuun ylimääräinen n?, 🤔Se on tämä 'Omituinen Höpöttäjä' jonka on oltava äänessä - oli mitään järkevää sanottavaa, tai ei.
Onko yleensä ...
Kokkolassa pelaa selostajien mukaan Miron kaksoisveli Marko Määttänen. Ei ole ollut äidillä helppo synnytys, kun kaksoset ovat syntyneet kahden vuoden välein. 🙄
Joukkue on parempi kuin mitä peliesitykset ovat olleet. En ymmärrä eikö sitten valmentaja saa joukkueestaan sitä potentiaalia ulos, vai mikä siinä on. Treenaamisen vähyys muihin joukkueisiin nähden voi olla tietty yksi syy. Aivan liian usein tapahtuu sulaminen siinä vaiheessa, kun pitäisi tehdä ne loput pisteet erän voittamiseksi. Virheet niin syöttämisessä kuin vastaanottamisessa sekä pallon tappamisessa tuntuu jotenkin kulminoituvan aina tilanteessa kun pisteet kahdenkymmenen tienoilla. Tästä voisi joku tilastonikkari tehdä oikein selvityksen mutta mututuntuma on, että epäonistumisten määrä kasvaa ihan silminnähden, kun erää pitäisi katkaista ( missä pelitilanteissa esim. eniten syöttövirheitä ?). Kaivaiskohan joku faktaa tähän.
Toivon Ducksille hyvää kevätkautta, en ole ihan niin optimistinen kuin Einomies, mutta puolivälieräpaikka nyt kuitenkin olisi realismia.
Ps. Ootko Spede tuloillaan etelään jossain vaiheessa ?
En ainakaan näillä näkymin olen etelään tulossa ensi talvena ehkä.
Olen kiinnittänyt ankkojen pelissä samaan asiaan huomiota eli hiipuiko mielee että erä on voitettu kun johdetaan 20 pisteessä vai tietääkö jännittämään erien lopulla.
Kyseessä ei kuitenkaan ole kokematomien poikien joukkue, kokematyomilta voisi odottaa tuota hyvinhän Tiikereidenkin pojat pelaavan koko erän.
Konkarille hyvää jatkoa siellä"paratiisissa".😁
En ainakaan näillä näkymin olen etelään tulossa ensi talvena ehkä.
Olen kiinnittänyt ankkojen pelissä samaan asiaan huomiota eli hiipuiko mielee että erä on voitettu kun johdetaan 20 pisteessä vai tietääkö jännittämään erien lopulla.
Kyseessä ei kuitenkaan ole kokematomien poikien joukkue, kokematyomilta voisi odottaa tuota hyvinhän Tiikereidenkin pojat pelaavan koko erän.
Konkarille hyvää jatkoa siellä"paratiisissa".😁
Tämähän on uutispommi, jos Spede saapuu vasta 2021 Lumon lauteille. Vai ovatko Mäntsälän tietäjien tallista seimipaikat loppuneet. Savo Volleykin saapuu vielä tällä kaudella ainakin 2 kertaa, ja Spede ei kunnioita näitä tilaisuuksia kuin etäältä.
Ei, olen ulkomailla ja seurasin Tiikereiden kotiottelua Ruudussa Ankat panivat yllättävän hyvin vastaan. Ulkolainenmöröt saattavat jopa yllättää kotisalissaan. Valitettavasti ei varmaankaan tule edes fanikamerassa, joten täytynee seurata livescoresta.Spede tekee minkä parhaaksi näkee, kunnioitan häntä suurena lentopallon ystävänä ja Ducks -kannattajana isosti.
Huomista peliä kyllä odotan mielenkiinnolla. Kumpi joukkueista parantaa esitystään ja on ottanut edellisestä
pelistä paremmin opikseen. Tuleeko Jussi Juonio Lumoon ?