Sponsori
Pullakahvimies arvostaa Spedeä koska tiettävästi Speden lisäksi on vain yksi henkilö jolle on Ankkatakin antanut.
Täytyy alkaa tervaamaan suksia ja suunta Pielisen yli kohti Kuopijjoo....spede kirjoitti:Konkari tuntuu olevan pahasti eksynyt Kuopioon tullessaan.Konkari sanoi:Ei ihme, että olen eksyksissä, kun yritin Pönttövuoren tunnelin kautta oikaista Kuopijjoon. Täällä nykypaikassa tästä itään olevassa maakunnassa puhutaan kyllä aika outoa murretta ja kirjaimetkin ovat aika outoja.spede sanoi:Nyt on Konkari erehtynyt Pöntövuori ei ole Savon radalla Tixsistä Kuopioon välillä, ja 5:tos tietäkin pääsee näppärästi Vantaalta Kuopioon.Konkari sanoi:En päässyt Pönttövuoren tunnelin läpi, ajauduin ihan toiselle paikkakunnalle. :cheer:Sponsori sanoi:"Sivuraiteelle ohjattu Konkari seuraa suurella mielenkiinnolla, mitä Kuopiossa tapahtuu"
Mitä tarkoittaa?!?!
Täytyy vissiin kannustaa sitten minun Konkarinkin puolesta ankkoja lauantaina.
Konkarin kannattaa hankkia kunnon lämmin hiihtoasuste, muuten Studentialla saattaa kaksi ensimmäistä erää mennä sulaessa. Otteluhan on historiallinen. Ankat kohtaavat viimeisen kerran LEKA Volleyn, joka jatkossa löytyy lähinnä lentopallohistorian lehdiltä. Seura toki jää myös historiaan voitollisista tilinpäätöksistä.Konkari kirjoitti:Täytyy alkaa tervaamaan suksia ja suunta Pielisen yli kohti Kuopijjoo....spede sanoi:Konkari tuntuu olevan pahasti eksynyt Kuopioon tullessaan.Konkari sanoi:Ei ihme, että olen eksyksissä, kun yritin Pönttövuoren tunnelin kautta oikaista Kuopijjoon. Täällä nykypaikassa tästä itään olevassa maakunnassa puhutaan kyllä aika outoa murretta ja kirjaimetkin ovat aika outoja.spede sanoi:Nyt on Konkari erehtynyt Pöntövuori ei ole Savon radalla Tixsistä Kuopioon välillä, ja 5:tos tietäkin pääsee näppärästi Vantaalta Kuopioon.Konkari sanoi:En päässyt Pönttövuoren tunnelin läpi, ajauduin ihan toiselle paikkakunnalle. :cheer:Sponsori sanoi:"Sivuraiteelle ohjattu Konkari seuraa suurella mielenkiinnolla, mitä Kuopiossa tapahtuu"
Mitä tarkoittaa?!?!
Vähän kyllä uumoilin noista kielijutuista miten pahasti Konkari on erehtynyt tiestä jo lähtiessään reissuun, ilmeisesti ajellut lähellä itärajaa ja Kuopiosta pohjoisemmaksikin vahingossa.Einomies Porkkakoski kirjoitti:Konkarin kannattaa hankkia kunnon lämmin hiihtoasuste, muuten Studentialla saattaa kaksi ensimmäistä erää mennä sulaessa. Otteluhan on historiallinen. Ankat kohtaavat viimeisen kerran LEKA Volleyn, joka jatkossa löytyy lähinnä lentopallohistorian lehdiltä. Seura toki jää myös historiaan voitollisista tilinpäätöksistä.Konkari sanoi:Täytyy alkaa tervaamaan suksia ja suunta Pielisen yli kohti Kuopijjoo....spede sanoi:Konkari tuntuu olevan pahasti eksynyt Kuopioon tullessaan.Konkari sanoi:Ei ihme, että olen eksyksissä, kun yritin Pönttövuoren tunnelin kautta oikaista Kuopijjoon. Täällä nykypaikassa tästä itään olevassa maakunnassa puhutaan kyllä aika outoa murretta ja kirjaimetkin ovat aika outoja.spede sanoi:Nyt on Konkari erehtynyt Pöntövuori ei ole SavonKonkari sanoi:En päässyt Pönttövuoren tunnelin läpi, ajauduin ihan toiselle paikkakunnalle. :cheer:Sponsori sanoi:"Sivuraiteelle ohjattu Konkari seuraa suurella mielenkiinnolla, mitä Kuopiossa tapahtuu"
Mitä tarkoittaa?!?!
radalla Tixsistä Kuopioon välillä, ja 5:tos tietäkin pääsee näppärästi Vantaalta Kuopioon.
Kiitokset. Saa nähdä jääkö Ducks Vs. Tiikerit kohtaamiseen vielä extrapanosta Tiikereille, jos Akaa rynnii kuiville ja haluaa välttää karsinnat.tora kirjoitti: Onnittelut Duckseille playoff paikasta
Kiitokset Sponssorille välitysviestistä.Sponsori kirjoitti: Pullakahvimieheltä Spedelle terveiset ja tsemppiä huomiseen peliin. Hyvä että Duckshupparille tulee käyttöä. Kutsun tuota sinulle hupparin lahjoittanutta ja ilmeisestikin hyvin tuntemaasi paikallista sponsoria pullakahvimieheksi, koska jakelee siellä Lumossa firmansa logolla olevia pullakahvilappuja
Akaa voi päästä tasapisteisiin ja yhtä moneen voittoon Ducksin kanssa, mutta liigan säännöissä ei kerrota muista systeemeistä. Keskinäiset ottelut Ducksille ja erä- ja pistesuhteissa suuri ero, ei taida olla Akaalla edes teoreettisia mahdollisuuksia muuhun kuin Tiikereiden ohittamiseen.taustaduunari kirjoitti: Eikös Akaalla ole vielä teoreettiset mahdollisuudet haastaa myös Ducks pudtuspelipaikasta.
Tosin saattaa olla että vastukset sen verran kovia että tiikereidenkin haastaminen lienee enempi utopiaa
Spedelle tiedoksi, sukset Pielisen itäpuolella on tukevasti voideltu Karjalan mäntyjen huipputervalla. Toivottavasti myötätuuli edessä niin minulla kuin ankoillakin.spede kirjoitti:Kiitokset Sponssorille välitysviestistä.Sponsori sanoi:Pullakahvimieheltä Spedelle terveiset ja tsemppiä huomiseen peliin. Hyvä että Duckshupparille tulee käyttöä. Kutsun tuota sinulle hupparin lahjoittanutta ja ilmeisestikin hyvin tuntemaasi paikallista sponsoria pullakahvimieheksi, koska jakelee siellä Lumossa firmansa logolla olevia pullakahvilappuja
Tunnen kyllä pullakahvimiehen huumorintaitoinen kiva mies vaimoineen.
Huomenna kannustetaan sitten ankat voittoon vaikka tämänpäiväisen Tiikereiden tappion myötä ankat taitaa olla jo varma pudotuspeli joukkue mutta Einomies ilmeisesti haluaisi LEKAn päänahan ennenkun seura häviää kartalta.
Jep, toin pojille aitoa Hartsportia Kiteeltä.Sponsori kirjoitti: Löysikö hiihtäjä perille?