Viikonloppu menee KoVella Tuplasavolaisen merkeissä.
http://www.korsonveto.fi/?x103997=917797
Itse aion juhlistaa Leppävirran Vesileppis Areenan ensimmäistä Mestaruusliiga-ottelua menemällä tietysti paikalle. Sivutuotteena on tarkoitus kannustaa KoVe voittoon. Leppävirran kuuluisin henkilö on tietysti Timo Ripatti. Muita kuuluisia ovat legendaarinen SMP:n mopoileva puoluesihteeri Eino Poutiainen, eduskunnasta juuri eläkkeelle jäänyt Seppo Tiitinen, silmänkääntäjä Kuikka-Koponen ja laulaja Kristiina Brask.
Leppävirran kyliä ovat mm. Puponmäki, Kurjalanranta ja Unnukansalo. Leppävirran kummikunta Norjassa on Dovre.
Mielenkiintoinen reissu edessä ja katsotaan millaisia silmänkääntäjiä korsolaiset huomenna ovat. Mikäli apina pudotetaan huomenna Vesileppiksen areenalle, niin tuskin KoVen pukukopissa nähdään norsun elintä muistuttavia pelaajia vaan iloa tihkuvia nuoria miehiä.
Huomenna bussissa varmaan kaikuu Kristiina Braskin biisi Tuulilasin nurkkaan:
"Kipua,pelkään en siedän sitä tiedän sen mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen. Kietoa,tahdon sinut vällyihini nukkumaan ettei sulle tulis kylmä enään milloinkaan.
Nurkkaan tuulilasin kyyneleet jääksi muuttuu niinkuin itsestään.Ohi kiitää pellot pientareet ja kylät joissa kohta herätään, suru käy."
Näihin kuviin ja tunnelmiin.