Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Siellä on tullut jo ennakkomyyntiin Vedon tulevan vuoden kalenteri. Aki on tykittänyt kuvia ja äijät on poseerannut Elviksenä ja muina hahmoina. Jokaisen pääkaupunkiseudun itseään kunnoittavan donnan yöpöydän viereen on tämä saatava. Toki äijätkin tätä tilaa. Nyt jo tilaamaan niitä Vallinin Ranelta. Ohjeet ja kuvaesimerkkejä löytyy

https://www.facebook.com/KorsonVeto

Akilta hyvät kuvat nähtävissä:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.526959634051628.1073741832.134038513343744&type=1

Onnittelut KoVelle ylimaallisen hienosta voitosta. Mutta oliko myös vastustajan heikkoutta? Itse muuten veikkasin lopputulokseksi KoVen voittoa 3-2. Nyt rupesi harmittamaan runkosarjaveikkaukseni, jossa panin KoVen viimeiseksi. Tosin ajattelin KoVen menettävän Toni K:n johonkin Keski-Eurooppaan.

Olin nimittäin pari viikkoa sitten Vammalassa katsomassa Valepan, Loimun ja Koven harjoituspelejä. Arvatkaapa mikä KoVen peleissä ilahdutti?:
1) palloa pelattiin ja lyötiin rohkeasti ja railakkaasti ilman
pelkoa epäonnistumisista,joita tietysti niitäkin sattui
2) KoVen pelaamisesta paistoi peli-ilo, joka näkyi ja kuului,
pelaajat pitivät ääntä - joukkueen nuoruus ja into
3) jo silloin Toni K:n otteista näkyi, että nyt ollaan liikkeellä
tosiyrityksellä ja odotetaan sitä myös kanssapelaajilta

Ei tietysti voi vielä kovin lopullista analyysia tilanteesta tehdä, mutta jo nyt, kun tämänkin muistin ja näin ottelun lopputuloksen, on johtopäätökseni: tuskin KoVe on keväällä sittenkään sarjakarsinnoissa, nostaisin (melkein) kahdeksikkoon. Älkää taipuko vastoinkäymisistä; niitäkin tulee ja ne kasvattavat myös!

metriheikki kirjoitti: Saas nähdä miten sarjajohtaja kestää ennakkosuosikin paineet tänään Kerttulassa ;)

Vastassa sarjajohtajalla on tuleva Suomen Cupin voittaja ja liigamestari. Ainakin Henkka Tuomen tavoitteen mukaan. Eli KoVe joutuu elämänsä prässiin. Onneksi Jokke tuntee Raision Kerttulan kuin omat taskunsa. Mitä enemmän Korso saa peräkkäisiä onnistumisia, sitä paremmat tuliaiset on Raisiosta tuotavissa. Eilisessä Hesarin jutussa Tonista ja KoVesta oli Joken tavoitteena saada peräkkäisiä onnistumisia tulisi enemmän kuin kaksi. Eiköhän Jokke tuo tavoite nosta peli peliltä. Sitten kun saadaan peräkkäin 25 onnistunutta pallorallia tietää se vastustajalle lumierää.

Antti Niemisen jutussa eilisessä jutussa Toni toteaa, että "tulossa on haastava kausi. Nuoruus pitää kääntää vahvuudeksi taistelun kautta". Näin eli kävi ja se lämmittää vieläkin täällä Porkkakosken residenssissä mieltäni.

Tuleva Suomen mestari ja Cupin voittaja yllättävän tiukoilla sarjakärjen kanssa Raisiossa. Erät 1 - 1 ja kolmatta erää mennään tasalukemissa 9 - 9.

Jessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss kolmas erä KoVelle 32 - 34. Lumon tori varattava ensi kevääksi. Yksi piste jo Raisiosta plakkarissa. Jari Ranta-Perkiö joutuu kirjoittamaan kohta liiga-arvionsa uusiksi.

Näyttää siltä että joko veikkauksessani pahasti aliarvoin Koven tai yliarvoin Loimun..minun veikkaus on tosi pielessä jo..kaikki kunnia Koven joukkueelle mielelläni olen väärässä jos vaikka Kove vie useampiakin pisteitä.

spede kirjoitti: Näyttää siltä että joko veikkauksessani pahasti aliarvoin Koven tai yliarvoin Loimun..minun veikkaus on tosi pielessä jo..kaikki kunnia Koven joukkueelle mielelläni olen väärässä jos vaikka Kove vie useampiakin pisteitä.
Itse veikkasin matsia KoVelle 2 (Loimu) - 3 (KoVe). Nyt neljäs erä Loimulle 19 - 14.

Toni toistaiseksi pistekunkkuna Kerttulassa ja Sangrey hengittää niskaan hyvänä kakkosena. Ässät neljän erän jälkeen Loimulle 9 - 6.

Ei hel...ti! Vaikka itse olin todistelemassa: KoVella on kovat piipussa. En nyt sentään uskonut sen rupeavan noin mahtavaksi isompien silmille hyppijäksi. Mielenkiintoista nähdä onko EMPK:kaan veikannut sitä Loimua vastaan voittajaksi. Heti tutkimaan HSI:tä ja sit vertailua! No pelihän ei vielä ole pelattu. Tunnustan: itse veikkasin jo tuloksen väärin, voittajasta ei vielä tiedä. Muuten pari viikkoa sitten KoVe vielä hävisi Loimulle 2-0.

Kyllä tää livescoren tuijotus on kovaa hevosleikkiä. Oon veikannut tämän matsin KoVelle 3 - 2. Nyt erä Raisiossa 8 - 7 Vedolle. Näytä Jokke Henkalle närhenmunat!!!!!!!!!!!!!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.