tosikko kirjoitti: Jos näin, niin kova työ todella tulee joukkueen kasaamisessa olemaan. Mestaruusliigasta kun ei mistään joukkueesta löydy juuri ketään sellaista pelaajaa jonka voisi napata, jolla mennään mestarien liigan lohkovaiheeseen, joka on valepan selkeä tavoite. Toki tämä tuo imua ulkomaalaisiin pelaajiin.
Itse luulen että valepan kokoonpanossa jatkaa viime kaudesta sama yp-kolmikko eikä uusia edes haeta. Eli Mäkinen, Jokinen ja Kunnari. Mesko pelaa 95% peleistä joten se on ihan sama kuka on 2. passari. Keskarit tullee ulkomailta, onkohan Brownilla sopimusta vielä ensi kaudeksi lakkapäähän? Brown ja Carmodyhan ovat vanhoja tuttuja, ehkäpä siinä keskaripari jonka Oksala täydentää? Korhosen uskoisin itse jatkavan. Jos Upi päättää kuitenkin jäädä, niin lopultahan joukkueeseen ei edes tulisi hirveästi niitä muutoksia.
Onneksi näihin saamme vastauksia lähiaikoina.Brown lähti Saksaan ja tosiaan jutussa oli että kaikki ns.kakkoskuusikon miehet varmoja lähtijöitä:Jylhä,Oksala,Kärkkäinen,Chourio. Ja kyllä se Jamo nyt vaan taitaa lopettaa,näin luulen
metriheikki sanoi:
Satakunnan Kansassa oli juttu Valepasta. Sen mukaan joukkue menisi aika lailla uuteen uskoon. Sopparit tällä hetkellä vain MEskolla ja Peetu Mäkisellä. Kunnarin uumoillaan jatkavan seurassa,Upista ei tietoa,Korhonen lopettamassa ja kaikki muut lähdössä pois.On siinä taas joukkueen kasaajille hommia