MEsko ja Kangaskokko - odotetusti - jatkavat. Miksikäs ei, alueittensa ykköset.
Olin vähän yllättynyt Upin tästä kaudesta, meni aika hyvin. Vinaaleissa muutaman pelin vierestä nähneenä hyökkäys lähtee niin vaivattomasti että ....jalat, kädet ja pää pelaa. Kyllä, Upista ei homma kiinni jää kunhan muutkin "kyntää sarkansa"Vieläkö Upista olisi sellaiseksi hakkuriksi, että lohkovaiheeseen VaLePa pääsisi? Puolapuille ei ainakaan jää. Mielenkiintoinen tilanne. Tosin, kun isompia vaivoja ei ole, niin reeniä ja menoksi. .
Raha jonka Ford maksaa, sen on keksinyt😊Kuka idiootti on keksinyt nimen Ford Store Levoranta Sastamala Tampere? Siinä on espanjalainen selostaja ihmeissään kun tuota järkyttävää nimihirviöö tavaa..
Ei sitä Tamperetta tainnut olla CEV peleissä.Kuka idiootti on keksinyt nimen Ford Store Levoranta Sastamala Tampere? Siinä on espanjalainen selostaja ihmeissään kun tuota järkyttävää nimihirviöö tavaa..
ManjanaKuka idiootti on keksinyt nimen Ford Store Levoranta Sastamala Tampere? Siinä on espanjalainen selostaja ihmeissään kun tuota järkyttävää nimihirviöö tavaa..
Samaa itse katselin. Vartalo oli hyvin mukana ja alastulo tasapainoinen. Ei ole vielä kehäraakki.Olin vähän yllättynyt Upin tästä kaudesta, meni aika hyvin. Vinaaleissa muutaman pelin vierestä nähneenä hyökkäys lähtee niin vaivattomasti että ....jalat, kädet ja pää pelaa. Kyllä, Upista ei homma kiinni jää kunhan muutkin "kyntää sarkansa"
No onhan tuo Ford Store Levoranta Sastamala Tampere melkoinen nimihirviö, kun vertaa esim. ytimekkäisiin puolalaisten joukkueiden niimiin.
Maurilla, entisellä keskarilla , on aina ollut pelisilmää.Siviiliipuolellakin sitä vaadittiin...Mauri Esko osoitti pelisilmän olevan kohdillaan... Kiitos.