Tuomarin vihellyksistä?
EiTuomarin vihellyksistä?
Nollasta..Heti muistin kun näin sukunimen. 😜 Esa Loven. Mukava mies oli ja ihan hyvä tuomari. Tuomarikurssila kysyi aina yhden vakikysymyksen. Mistä hetkestä alkaa erätauon sekunnit ja minuutit kulumaan? Siis Mistä?
Juu, mutta ei. 🤔Nollasta..
Siitä kun puoltenvaihto vihelletään, tai p-tuomari on laskeutunut tolpasta turvallisesti kentän tasalle noutaakseen seuraavan erän aloitusjärjestyslipukkeet.Juu, mutta ei. 🤔
linjahan niitä käytti kun olivat käytössä..🤔p-tuomari on laskeutunut tolpasta turvallisesti kentän tasalle noutaakseen seuraavan erän aloitusjärjestyslipukkeet.
Tarkoittanet verkko🤔linjahan niitä käytti kun olivat käytössä..🤔
ei kai tuomarit taukojen alkamisia määrittele, kai ne tilastopöydän takaa tulee . Kellon käyttäjä kun painaa nappia, no mun tiedot on kiakkokaukalosta.. 😌Oikeaa tauonalkamishetkeä ei ole vielä löytynyt. Ainakaan jos Esan sanomi en oli faktaa ja miksei ollut.
Säännöt varmaankin määrittelevät. 😊ei kai tuomarit taukojen alkamisia määrittele, kai ne tilastopöydän takaa tulee . Kellon käyttäjä kun painaa nappia, no mun tiedot on kiakkokaukalosta.. 😌
Tietenkin, joka lajissa. Mutta koska se oikeasti alkaa; kiakkopelissä se alkaa silloin kun kellonkäyttäjä painaa tauon alkavaksi,pelaajat pois kentältä, samoin tuomari poistuu....Säännöt varmaankin määrittelevät. 😊
Joo , niinpä. Odottavan aika vaan on niin pitkää kun ei niitä hakkuriuutisia vaan kuulu, jotain höpötyksiä ajankuluksi...Luulisin että tässä valepan topicissa, minua ainakin, kiinnostaa enemmän valepan mahdolliset uudet pelaajat eikä suinkaan mitä joku tuomari on sanonut aikalisän alkamisesta. Joten jos aikalisä-asiat kiinnostaa sitä voisi pohtia ihan omassa topicissa.
Unohdit, että pari keskimiestä on pois pelistä ja rahat loppu😖 ja pitkän pelaamattomuuden jälkeen joutuu menneen vielä halliin, missä katto on matalalla ja tähdet kaukana 🤣vai miten se meni 🤔Valepalla ollut vastoinkäymisten kausi! Hakkureita vaihdeltu tapahtumia peruttu☝Koronassa sakki, hävitty suomen cup!On muillakin kaikenlaista🙏Saas nähdä kuinka Pielaveden isossahallissa käy😊
Unohtui vanhat pallot...Unohdit, että pari keskimiestä on pois pelistä ja rahat loppu😖 ja pitkän pelaamattomuuden jälkeen joutuu menneen vielä halliin, missä katto on matalalla ja tähdet kaukana 🤣vai miten se meni 🤔