Joo ja kakkosena Djole, tilastomies. Kova naama, nähnyt paljon huippupalloa.Oli hyvin mukana jo menneellä kaudella.Kangaskokko jatkaa päävalmentajana ensi kaudella.
Missä ne pelaajajulkaisut
Ketäs sieltä nyt julkistetaan? Olisko 4 pelaajasopimusta ja ainakin päävalmentaja, jopa apuvalmentaja?
S. Mäkinen
Hänninen
Karjarinta
Savonsalmi
?
Ens viikolla kuulemma julkastaan, osaMissä ne pelaajajulkaisut
Mitä tarkoitit?Jos tuosta aloitettasiin
- Mikko Esko (VaLePa)
- Aaro Nikula (VaLePa)
- Sakari Mäkinen (VaLePa)
- Jiri Hänninen (VaLePa)
- David Pettersson (VaLePa)
- Tommi Siirilä (VaLePa)
Jos tuosta aloitettasiin
- Mikko Esko (VaLePa)
- Aaro Nikula (VaLePa)
- Sakari Mäkinen (VaLePa)
- Jiri Hänninen (VaLePa)
- David Pettersson (VaLePa)
- Tommi Siirilä (VaLePa)
kyllä, Valepan tiedotuksessa sanottiin että kaksi on varmaa; Kaunisto ja Pettersson ei jatka Valepassa. Mikä täälläkin jo tiedettiin.Petterssonin voi suoraan yliviivata, sopimus Saksaan julkaistiin jo.
kyllä, Valepan tiedotuksessa sanottiin että kaksi on varmaa; Kaunisto ja Pettersson ei jatka Valepassa. Mikä täälläkin jo tiedettiin.Petterssonin voi suoraan yliviivata, sopimus Saksaan julkaistiin jo.
Anssi auttanut Valepaa aina tarpeen tullen, hieno mies.Toimela varmaankin keskittyy opintoihin,samaa luulen Saussista.Vesanen ollut käsileikkurissa, ura lienee paketissa. Toimelankin huhutaan vetäytyvän liigaympyröistä, joten nämä ns pelaajat haarukasta 9-12 uusiutuvat. Kuten toisaan toinen avaussentteri vaihtuu ja luulisin Saussinkin jatkavat matkaa jonnekin.
Siis samaa luulen Saussista mitä Preeti.Anssi auttanut Valepaa aina tarpeen tullen, hieno mies.Toimela varmaankin keskittyy opintoihin,samaa luulen Saussista.
Oma villi veikkaus. Kausi vielä Valepassa ja sit ulkomaille. Jos tulee läpilyönti kv.kentillä EM-kisoissa sitten voi saada sopparin jo ens kaudeksi johonkin Keski-EurooppaanOnko arvailuja mitä tekee Aaro N