Se on todettava, että Fordilla olisi ollut mahdollisuus vääntää kolmas erä itselleen. Benfica hankki vielä punaisen kortinkin, mutta ei ollut ollut äijillä riittävää kovuutta, kun sitä olisi vaadittu.
Valepan keskarit oli kyllä eilen sen kuuluisan valovuoden jäljessä vastustajan vastaavia, niin taidollisesti, kuin erityisesti fyysisesti. Kyllä tuli ikävä Petterssonia. Valopilkku oli taas Cavasin, jonka rohkeasta pelistä yleisö tykkää, vaikka virheitä vielä tulee liikaa, mutta kaikki näkee sen valtavan potentiaalin mikä nuorukaisessa on.
Olen kuullut todella usein sanottavan ettei keskipelaamisella pelejä voiteta, valmentajien ja yleispelaajien ym sanomina.
Sama se kuka siinä hyppii
Tämä oppi meidän "huippuvalmennuksessa" on ollut valitettavasti käytössä jo vuosia. Ja sen kyllä huomaa niin liigassa kuin näissä kansainvälisissäkin peleissä. Keskarilta ei muuta ole vaadittu kuin hyvä hyppyleija. Tällä varsin erikoisella opilla kaverista saadaan enemmän hyötyä joukkueelle kuin parilla kolmella torjunnalla tai heikolla hyökkäyksellä. Passarilla on tietysti melkoinen rooli näiden keskipelaajien hyökkäystehoihin. Tämän varmaan jokainen huomasi myös eilisessä pelissä.Olen kuullut todella usein sanottavan ettei keskipelaamisella pelejä voiteta, valmentajien ja yleispelaajien ym sanomina.
Olen kuullut todella usein sanottavan ettei keskipelaamisella pelejä voiteta, valmentajien ja yleispelaajien ym sanomina.
Valepan keskarit oli kyllä eilen sen kuuluisan valovuoden jäljessä vastustajan vastaavia, niin taidollisesti, kuin erityisesti fyysisesti. Kyllä tuli ikävä Petterssonia. Valopilkku oli taas Cavasin, jonka rohkeasta pelistä yleisö tykkää, vaikka virheitä vielä tulee liikaa, mutta kaikki näkee sen valtavan potentiaalin mikä nuorukaisessa on.
Enempi Carmodya tuli ikävä kuin Pettersonia.
Ei ehkä suoranaisesti hävinnyt mutta eniten oli Valepa jäljessä keskipelaajissa kun vertaa kaveriin. Yleispelaajat suht tasan,liberot samoin,passareissa Violas hiukan Eskoa parempi eilen mutta senttereissä oltiin valovuosi jäljessä. Ei niillä pelkästään pelejä hävitä eikä voiteta mutta suurin ero niissä oli verrattuna vastustajan muihin pelaajiin eilen.en myöskään nähnyt että Valepa olisi hävinnyt ottelunsa senttereiden takia.