Verkkovirhe

VaLePa 2021-2022

Mikä sillä laaksolla oikein on? Toivottavasti ei mitään vakavaa!?
Vain huhupuhetta eli ei mitään tarkkaa tietoa itsellä, mutta sydänlihastulehduksesta olen kuullut puhuttavan. Tästä automaattisesti mieleen tulee koronarokote ja nykyinen THL ohje välttää raskasta fyysistä rasitusta muutamia päiviä. Olkoot syy mikä hyvänsä niin Jobulle pikaista paranemista.

Vain huhupuhetta eli ei mitään tarkkaa tietoa itsellä, mutta sydänlihastulehduksesta olen kuullut puhuttavan. Tästä automaattisesti mieleen tulee koronarokote ja nykyinen THL ohje välttää raskasta fyysistä rasitusta muutamia päiviä. Olkoot syy mikä hyvänsä niin Jobulle pikaista paranemista.

Nämä koronasalaliitot voi varmaan jättää tältä palstalta pois. Noista ei ole mitään oikeaa näyttöä. Sydänlihastulehduksen saa huonolla tuurilla treenaamalla liian pian flunssan jälkeen ja tämä "liian pian" tarkoitti esimerkiksi itselläni 7 päivää kuumeen laskemisen jälkeen.

Nyt alkaa olla jo haastetta tosissaan. Oma arvioni on että tähän se homma tänä vuonna tyssää mutta tämän olettamukseni saa ilomielin joukkue otteillaan murskata ja painella jatkoon.

Nyt alkaa olla jo haastetta tosissaan. Oma arvioni on että tähän se homma tänä vuonna tyssää mutta tämän olettamukseni saa ilomielin joukkue otteillaan murskata ja painella jatkoon.
Joo näin varmaan. Jotta pystyisi haastamaan pitäisi Crossit ja kumppanit kaikki olla terveitä Hieno kokemus Valepan pojille päästä Lissaboniin koviin peleihin ja lämmittelemään muutamaksi päiväksi :giggle:

Tämä on vähän sellainen win, win tilanne. Jos voittaa, niin hyvä on, mutta jos häviää, vastaan tulee CEV cupissa Modena, pelaajina mm. sellaiset nimet kuin Bruno, Nimir Abdel-Aziz, ja Ervin N.Gappeth.., Voisi jopa vetä enemmän väkeä peliin kuin, Tsekki/Kroaattiporukka.

Tosi harmillinen on kyllä Valepan tilanne hakkurien suhteen, ykköshakkuri täysin rampa, kakkoshakkurin puoli rampa, ei näistä peleistä kukaan enää ilman hakkuria voi jatkoon mennä. Hieman ihmetyttää erityisesti nämä Valepan viime vuosien ulkkarihankinnat, eikö kukaan tee minkäänlaista terveyskartoitusta ennen sopimuksen tekoa.

Hieman ihmetyttää erityisesti nämä Valepan viime vuosien ulkkarihankinnat, eikö kukaan tee minkäänlaista terveyskartoitusta ennen sopimuksen tekoa.
Onko jossain olemassa sellainen pelaajatarkkailija, joka tietää jo etukäteen pelaajien tulevat loukkaantumiset🤔

Tosi harmillinen on kyllä Valepan tilanne hakkurien suhteen, ykköshakkuri täysin rampa, kakkoshakkurin puoli rampa, ei näistä peleistä kukaan enää ilman hakkuria voi jatkoon mennä. Hieman ihmetyttää erityisesti nämä Valepan viime vuosien ulkkarihankinnat, eikö kukaan tee minkäänlaista terveyskartoitusta ennen sopimuksen tekoa.
Selailin läpi Lycurguksen viimekauden peliraportit, Crossia ei mainita kahdessa peliraportissa. Että tuskin tässä taustatöiden puutteesta oli kyse.

Onko jossain olemassa sellainen pelaajatarkkailija, joka tietää jo etukäteen pelaajien tulevat loukkaantumiset🤔
Joo ei varmaan. Usein näissä alkukauden vammoissa saattaa olla syynä vähän erilainen , kovempikin reeniohjelma mihin pelaaja on tottunut.Vanhemmat kehäketut yleensä tietää mikä heille on parasta, no kuuluu urheiluun nämäkin.

Joo harmin paikka ja ehkä tekemätön paikka. Varsinkin jos vastaanotossa haasteita, niin hakkuria tarvittaisiin. Jonglööri Mesko saa tehdä melkoisia taikoja.
Kova reissu muutenkin, korona tuo haasteita kun lentoliikenne ei ole vielä normaalia. Tukholman kautta takaisin, lento, laiva ja bussi….

Nilkan nuljahdukseen (Cross) ei kai kukaan voi ennakoida, mutta käsittääkseni häneltä meni nivunen, kun yritti pelata puolikuntoisena ja 'laskeutua' yhdelle jalalle hypystä. Sen olisi voinut ehkäistä eli olla peluuttamatta.
No, edelleen pidetään peukkuja VaLePalle. Mahtavaa, että Tyrväällä arvostetaan ja satsataan kv peleihin.

Järjetöntä peluuttaa keskenkuntoista, ehkä seuraava loukkaantunut saa toipua rauhassa pelikuntoon.
Nämä on pelkkiä spekulaatioita mitä täällä kirjoitellaan loukkaantumisista. En vetäisi itse noin isoja johtopäätöksiä. Kuitenkin Suomen ykkösseurasta kyse lentopallon saralla joka tekee Pohjola sairaalan kanssa tiivistä yhteistyötä.

Nämä on pelkkiä spekulaatioita mitä täällä kirjoitellaan loukkaantumisista. En vetäisi itse noin isoja johtopäätöksiä. Kuitenkin Suomen ykkösseurasta kyse lentopallon saralla joka tekee Pohjola sairaalan kanssa tiivistä yhteistyötä.
Tais ontuen kulkea kun ekan kerran palas miehistöön, vaan ei tainnu vielä siinä pelissä käydä kyllä kentällä.. Mutta totuuden tietää vain pelaaja itse.

Joo näin se on. Urheilussa harvoin kukaan täysin terve on ja jonkinasteisella riskillä usein mennään.Nuoret miehet paranee kyllä kolhuistaan ajallaan .

Minulla on vahva usko Toyota-kuskina myös Fordiin. Benfican vahvuus ja heikkous ovat erittäin pitkään yhteen pelannut nippu. Mielenkiintoista nähdä pääseekö Someron Hulk irti?

Minulla on vahva usko Toyota-kuskina myös Fordiin. Benfican vahvuus ja heikkous ovat erittäin pitkään yhteen pelannut nippu. Mielenkiintoista nähdä pääseekö Someron Hulk irti?
Joo kyllä aamun lehdessä kanapoika 😁 🖕vakuutti että kunnossa ollaan. Joku vanhempi huuko kuulemma pelaa samaa paikkaa mutta Aaron mielestä se ei ole ongelma. Hyvä, asennetta tarvitaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.