Siinähän on mahdollisuus sekä että. Vote kyllä hoitelee vo:n. Jos Akaan sakki ei ole neljän joukossa runkosarjan jälkeen, niin on mennyt huonosti. Upi tuskin lähtee ulkomaille. On senverran tärkeitä juttuja edessä.Mikkonen yp:ksi?
Siinähän on mahdollisuus sekä että. Vote kyllä hoitelee vo:n. Jos Akaan sakki ei ole neljän joukossa runkosarjan jälkeen, niin on mennyt huonosti. Upi tuskin lähtee ulkomaille. On senverran tärkeitä juttuja edessä.Mikkonen yp:ksi?
Minä sanoisin, että pelaa Akaassa. Syitä moiseen ratkaisuun on.Löisin Saken kanssa virtuaalisen leivoskahvivedon siitä, että pelaako Upi Suomessa vai ei. Minun panokseni menisi vaihtoehdolle 'ei'.
Löisin Saken kanssa virtuaalisen leivoskahvivedon siitä, että pelaako Upi Suomessa vai ei. Minun panokseni menisi vaihtoehdolle 'ei'.
😀
Mistähän lie idea kopioitu..
Pesäpallosta? Superpesis ainakin on kuskannut pelejä Helsinkiä ja Espanjaa myöten...Mistähän lie idea kopioitu..
No pitäähän sinne käydä näyttämässä mallia miten kotipelit hoidetaan, vaikka sitten Imatralla...Pesäpallosta? Superpesis ainakin on kuskannut pelejä Helsinkiä ja Espanjaa myöten...
tulee hyvä taisto Savon Leitzken kanssa parhaan keskarin tittelistä..Ruotsinpoika Pettersson aika kova luu keskellä, oikea-aikainen ja on korkeella, veikkaanpa sarjan kovimmaks keskariksi.
Niin se vaan kehitys kehittyy kun ruotsin pojatkin nostaa tasoaan,kelpaa jo meillekinEikös täällä joku aikaisemmin ilmoittanut että tämä Pettersson ei ole tarpeeksi hyvä valepaan ja liigaan. Siellä olisi vielä tarjolla samantasoinen Wilhelm Nilsson mutta meidän liigan huippuvalmentajat eivät ole kahta tapausta lukuunottamatta aikaisemminkaan tajunneet heidän pelaajien todellista tasoa. Paras tapaus on muutaman vuoden takaa kun Ruotsin ykköspelaaja Tholse kauppasi palvelujaan erittäinkin kohtuulliseen hintaan. Kyseisen joukkueen huippuvalmentaja ilmoitti kuitenkin että mies ei ole tarpeeksi hyvä.
Valepan nettisivujen mukaan Aaro Nikula on keskitorjuja. Onkohan kyseessä oikeasti roolin vaihdos hakkurista keskipelotteeksi vai painovirhe.