Ana
Realistinen tulosveikkaus 3-0 tai 3-1. Toivon todellaki olevani väärässä.
Hyvät perustelut hei!Ana kirjoitti: Realistinen tulosveikkaus 3-0 tai 3-1. Toivon todellaki olevani väärässä.
Niin, mä luulen, että Ana näki Zaksan esityksen Kokkolassa kuten minäkin. Erittäin hyvä joukkue, vaikka Tiikerit ottelun voitti huippuesityksellä pitää muistaa, että Zaksa vei ne kaksi erää, jotka se tarvitsi.tosikko kirjoitti:Hyvät perustelut hei!Ana sanoi:Realistinen tulosveikkaus 3-0 tai 3-1. Toivon todellaki olevani väärässä.
Einomies Porkkakoski kirjoitti:tosikko sanoi:Itse uskon tänä iltana Valepaan. Keskitorjujat vahvoja, passari Esko elämänsä vireessä. Elviksen vastaanotto Mestaruusliigan kärkitasoa, josta Esko pääsee heitteleen Hoggikselle ja Kunkulle. Jamon puolustuspelaaminen myös parantunut viime kaudesta. Mäkinen valmis hyppään kentälle jos Elviksellä ei kulje. Tänään tullaan keskeltä ja kovaa, siihen täytyy uskoa!!!
Tulosveikkaus; 1-3
Hoggis on minulle edelleen pikkusen kyssäri. No tänään nähdään onko hän tämän pelin ratkaisija. Pollock saanut myös yllättävän vähän tarjoilua. Kunkun ja Eetun taidot tiedetään. VaLePan vo tosiaankin tänään avainasemassa.
tee tili bet365 parhaat kertoimet ja hyvä live-vetoAna kirjoitti: Ja eipä tietenkään live-vedosa Paffilla tätä matsia....