Einomies Porkkakoski kirjoitti:
waltsu sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Sir Hoggista olen epäillyt koko kauden ja epäilyni ovat muuttumassa realismiksi. Jos Hoogendoorn ei nouse tänään hana-areenalla otsikoiden sankariksi, niin sitten on pronssiset kekkerit. Hurrikaaniporukan henkinen tahtotila finaaliin menoon voi myös hyvinkin olla kovempi kuin sastamalaisilla. Mikasa tokin on pyöreä myös luomakunnan virallisena surun- ja kärsimyksenpäivänä, pitkänä sellaisena.
Sir Hoggis voisi tänään näyttää epäilijöille esim Sir EMPK:lle että mistä se hollantilainen kana pissii. Hoggigsella on taitoa päättää palloa; olen nähnyt sen omin silmin esim VaLePan eurocuppeleissä. Edelleen hieman tuntuu keskenkuntoiselta. Jalat toimii mutta keskivartalosta/kädestä ei löydy huipputehoja. Mutta selittelyt sikseen. Näillä mennään.
Empk:kin voisi joskus tulla itse toteamaan valepalaisten pelikunto ja salin tunnelma Sastamalaan. Vaikka ensi viikolla kun pudotuspelit jatkuvat...
Kuuma kamppailu kaikesta päätellen tänään ollut hana-areenalla. Saas nähdä milloin sitä ilmaannun paikalle nauttimaan VaLePan esityksistä. Tuskin tällä kaudella, mutta jos henki pysyy kehossani, niin edessä vierailu on varmasti.
Sir Hoggis on tosiaan parantanut ja tästä välieräparista kehkeytyy todellinen taistelutanner. Parempi varmaankin voittaa. Itse edelleen uskon Hurrikaanin hoitavan itsensä finaaliin.