Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Kyllä halla osan karsii. Onhan selvä jos otteluja tulee näin paljon, niin tarvitaan lisää selostajiakin. En minäkään kaikkia fanita, mutta selostamaan ei opi kuin selostamalla. Toki selostajalla pitää olla kykyä kehittää itseään. Itse fanitan eniten Flinkin Tonia, Ripatin Timppaa ja Huupposen Nikoa. Kommentaattoripuolella Hoivalan Timppa on kehittynyt paljon. Laurilan Petsku silti kommentaattoripuolen ehdoton ykkönen.
Tästä tuli mieleen, kun AEsko oli kerran Flinkin kanssa kommentoimassa. Olikohan joku VaLePan europeli. Varmasti mukava kaveri ja hyvä pelaaja, mutta kommentointi oli kyllä melkoista höpöttämistä. Tarinointia saattoi tulla useamman pallon ajan.Ok, jos oikein nimillä puhutaan kommentaattoreista / asiantuntioista, niin Petsku on kyllä hyvä ja LÄHES kaikki itse pelanneet tai valmentaneet ovat hyviä. Mun mielipide on, että Hoivala on "niiiin läääst siison".
Ja Esko Kaurto akselia.
Katselin (ja kuuntelin, mutta korvat punoittaen) tuon Tiikerit-Lakkapää pelin vasta nyt.Anteeksi jos suututan jonkun mielipiteelläni mutta tuo Maria N ei kuulu lentopallo-ottelun selostushommiin. Myötähäpeä on iso kun kuuntelee hänen höpinöitään
Koittakaa nyt päästä yli Mariasta tai teulle tulee todella pitkä kausi, koska hän selostaa kaikki Tiikereiden kotipelit Ruutu plussaan!
Tuo MN saattaa olla Tikrujen juoni.
Jos haluaa nähdä ja kuunnella Tikrujen pelit ilman höpötystä, on mentävä paikan päälle![]()
Koitetaan ihan tosissaan mutta ei se helppoa tule olemaanKoittakaa nyt päästä yli Mariasta tai teulle tulee todella pitkä kausi, koska hän selostaa kaikki Tiikereiden kotipelit Ruutu plussaan!