Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Ana

Saishan tuota näkyvyyttä enempi olla mutta se vain on tosiasia että kansaa kiinnostaa ulkomaalaiset palloilusarjat enempi kuin kotimaiset. Joku viisas mies joskus lauloi että raha ratkaisee...
 
Viestejä
289
Ei voi kuin yhtyä tuohon JJ:n mielipiteeseen. Olen aina ihmetellyt, miten urheiluruutu toimitetaan. Harvoin lentopalloliigojen tulokset tai vielä harvemmin ottelunäyte tuota seulaa läpäisee. Ostaako yle "muusta kommentoinnista vapaata" muutamilla lähetyksillään, kuten olympiakarsinnat, cup?

Sen sijaan jääkiekko(NHL ja KHL), jalkapallo (engl ja saksan liigat), tennis, autourheilu jne saavat kerrasta toiseen tilaa. Harvat ovat ne suomalaiset urheilijat, jotka näissä esiintyy.

Mistähän löytyisi se tutkija, joka lähtisi selvittämään urheiluohjelmien jakautumisen eri lajiryhmien kesken ja myös erikseen urheiluruudun osalta? Keskustelu ohjelma-ajan jakautumisesta saisi lisää faktaa.
 
Viestejä
289
Ana kirjoitti: Saishan tuota näkyvyyttä enempi olla mutta se vain on tosiasia että kansaa kiinnostaa ulkomaalaiset palloilusarjat enempi kuin kotimaiset. Joku viisas mies joskus lauloi että raha ratkaisee...
Mielestäni YLEllä kansan rahoittamana kanavana on silti velvollisuus palvella kotimaista urheilua, ja myös liikuntakasvatusta. Ulkomaisten palloilusarjojen esittäminen ohjaa entistä enemmän kiinnostusta niihin. Ei YLEn tehtävä voi olla se. Hoitakoot maksulliset kanavat sen tarjonnan.
 
Viestejä
1,801
Ana kirjoitti: Saishan tuota näkyvyyttä enempi olla mutta se vain on tosiasia että kansaa kiinnostaa ulkomaalaiset palloilusarjat enempi kuin kotimaiset. Joku viisas mies joskus lauloi että raha ratkaisee...
Kiinnostaako kansaa ihan oikeasti ulkomaalaiset sarjat enempi. Onko tutkittu.

Toimttajat vaan ovat niin lätkän lumoissa ja luulevat että kotimaiset palloilusarjat eivät kiinnosta.

VaLePan historiallisesta CEV-cup menestyksestäkään ei tiedotettu missään tuutissa.

Vai täytyisikö lajin itse pitää enemmän meteliä itsestään
 

Ana

Ja Yle ainoana näyttää lentopalloa. http://www.lentopalloliitto.fi/uutissyote/?x18926966=24970857 Tuosa on aika hyvästi settiä tarjolla ja varsinki nuo mestareiden liigan final four turnaukset. Minä en ainakaan pahota mieltäni vaikka eivät uutisois paskan vertaa lentopallosta kunhan vain näyttävät sitä.
 

Ana

http://www.lentopalloliitto.fi/uutissyote/?x18926966=24970857

Ja kun näppää Ampparit.comisa lentopallon hakusanaks niin Valepan eurocupista on tullu juttua kyllä. Ja minä ainaki kiitän yleä juuriki nuista lähetyksistä mitä on tulosa. Ja se on vain fakta että ulkomaansarjat kiinnostaa enempi mitä kotosarjat etunenäsä eurofutis ja änäri.
 
Viestejä
1,533
Paras lääke tähän näkymättömyyteen olisi jos saataisiin yksi lentopallojoukkue Helsingistä liigaan.
Ei muuta kuin herättämään henkiin Lautta-Pojat, PPS, JoPo, Hesa, KäLe, Tarmo, Riento...onhan noita.

Viimeinen helsinkiläinen joukkue oli v. 1995 mitaleilla
 
Viestejä
2,556
Minä en kylllä usko, että suuri enemmistö todella haluaa tuutin täydeltä näitä tietoja jonkin suomalaisen pelaajan NHL peliajasta tai muusta joutavasta. Ulkomaalaissarjoen tuloksista ovat kiinnostuneita niistä vetoa lyöneet henkilöt, jotka kuitenkin saavat tiedon noiden vedolyöntisivustojen kautta.
Kyllä minä näen verovaroin rahoitetun kanavan urheilulähetysten tehtäväksi suomalaisesta urhelusta tiedottamisen ja kotimaisen kilpailutoiminnan edistämisen.
 
Viestejä
117
Olenko nyt käsittänyt oikein, että Hurrikaani - Leka CUP-välierää ei näy TV:stä eikä netistä? :S
 
Viestejä
1,533
cosmic_cowboy kirjoitti: Olenko nyt käsittänyt oikein, että Hurrikaani - Leka CUP-välierää ei näy TV:stä eikä netistä? :S
Olet käsittänyt oikein!

Tänään:
LP Kangasala-LP Vampula
Tiikerit-Valepa

Huomenna molemmat finaalit!
 
Viestejä
3,451
cosmic_cowboy kirjoitti: Olenko nyt käsittänyt oikein, että Hurrikaani - Leka CUP-välierää ei näy TV:stä eikä netistä? :S
ylellä palkkakatto? Tehkää paikalla olevat todellinen lentopallo työ ja painakaan play nappia nuo kaks viimeistäkin peliä :) Kalustoa löytyy ;)
 
Viestejä
777
varajäsen kirjoitti:
cosmic_cowboy sanoi:
Olenko nyt käsittänyt oikein, että Hurrikaani - Leka CUP-välierää ei näy TV:stä eikä netistä? :S
ylellä palkkakatto? Tehkää paikalla olevat todellinen lentopallo työ ja painakaan play nappia nuo kaks viimeistäkin peliä :) Kalustoa löytyy ;)
Miten voi olla mahdollista että peliä ei näytetä edes areenasta?
 
Viestejä
108
Nimenomaan. Hallissa näytti puolet paikoista olevan tyhjillään. Liito voisi HPK:n esimerkin innoittamana hakea lähialueen vastaanottokeskuksista 1000-2000kpl innokasta katsojaa värittämään ja rikastuttamaan latteaa, impivaaralaista tapahtumaa.
 
Viestejä
141
Minä en kylllä usko, että suuri enemmistö todella haluaa tuutin täydeltä näitä tietoja jonkin suomalaisen pelaajan NHL peliajasta tai muusta joutavasta. Ulkomaalaissarjoen tuloksista ovat kiinnostuneita niistä vetoa lyöneet henkilöt, jotka kuitenkin saavat tiedon noiden vedolyöntisivustojen kautta.
Kyllä minä näen verovaroin rahoitetun kanavan urheilulähetysten tehtäväksi suomalaisesta urhelusta tiedottamisen ja kotimaisen kilpailutoiminnan edistämisen.

Ihan oikein Jussi, samaa mieltä, mutta täällä kirjoittaminen ei auta; tätä lukee vain lajiniilot.
Viime viikolla yhden aamun ykkösuutinen oli, että joku
suomalainen puolustaja (en muista edes nimeä)ei saanut
pisteitä, huh, huh...
Sähköpostia vain suoraan YLE:lle,
 
Viestejä
777
Illan Hurrikaani-Leka peliä ei näytetä edes areenalta mutta jostain tietokonepeli tapahtumasta tulee pelit suoraan areenan kautta. Huhhuh.
 
Viestejä
117
Kangasalan peli oli/on nähtävissä Periscope-palvelussa. Laitteet siis on hallissa, kun joku vaan laittaisi lähetyksen päälle edelleen.
 
Viestejä
2,556
Suomen Cupissa saatiin kuitenkin valtakunnallista näkyvyyttä ihan mukavasti :)

http://kokkolantiikerit.fi/uutiset/1698/suomen-cupin-finaali-yle-n-katsotuimpia-ohjelmia
 
Viestejä
3,451
varajäsen kirjoitti: veikkaus tv näköjään näyttää myös keskiviikkona Valepa-Berliini pelin :woohoo:
ja samaan aikaan klo 18.30 sama kanava Hurrikaani-Sampo. Plussana kiva kun näkyy ja miinuksena voi per...e kun tätä herkkua pitää tulla päälekkäin :pinch:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös