Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Maailmanliigan televisiointien osalta ei tullut vielä tänään tiedotetta ulos. Onkohan siellä Maikkarin lisäksi vielä muita vaihtoehtoja mukana. Aikaa tuskin enää on sopparien tekemiseen montakaan viikkoa. TV-soppariksi tuskin riittää, että Maikkari lähettäisi vain netin kautta Katsomossa matsit.

Karhu kirjoitti: No niin siinä kävi, ettei Miesten vinnaaleja taida näkyä miltään kanavalta. Voihan h.., p.., !

Tätä menoa FUBB:n liverapsat ja Hurrikaanin striimit ovat vielä kovaa valuuttaa kuten Jerryn radioselostuksetkin. Ja olihan siellä Yle Puhekin mukana. Jos vaikka raahaavat yhden kameran sinne vielä seurakseen.

Einomies Porkkakoski kirjoitti: Nyt alkaa hiljalleen tuntua siltä, että PassariLiberoHakkuri ei saa viittä euroaan koskaan takaisin Urholta.
Terve!

Kyllä saa, kunhan tästä finnaalit saahaan päätyyn saakka, niin meikäläinen jo laittaa kovasti keväistä haastetta jonnekin ja kuten joskus olin todennut, on se vitonenkin vielä joskus arvokas - sehän on kasvanut korkoa koko ajan!

Joten viimeistään Pääsiäisnoita tuo luudan varteen kiinnitetyn kutsun Urkka -nimiselle toimijalle.
Pyydän sitten myönteistä vastausta vaatimuksiini!

Olen myös ottanut jo yhteyttä Obamaan ja vielä pitäisi ehtiä Putiniltakin jotain neuvoa kysyä - no ei sentään nyt häneltä.

Onko muita hyviä neuvoja?
Greenpeace on myös valjastamatta vielä tähän taisteluun minun femmani puolesta!

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Nyt alkaa hiljalleen tuntua siltä, että PassariLiberoHakkuri ei saa viittä euroaan koskaan takaisin Urholta.
Terve!

Kyllä saa, kunhan tästä finnaalit saahaan päätyyn saakka, niin meikäläinen jo laittaa kovasti keväistä haastetta jonnekin ja kuten joskus olin todennut, on se vitonenkin vielä joskus arvokas - sehän on kasvanut korkoa koko ajan!

Joten viimeistään Pääsiäisnoita tuo luudan varteen kiinnitetyn kutsun Urkka -nimiselle toimijalle.

Olen myös ottanut jo yhteyttä Obamaan ja vielä pitäisi ehtiä Putiniltakin jotain neuvoa kysyä - no ei sentään nyt häneltä.

Unoha se 5 €

jos PLH:lla on energiaa niin voit valjastella noitakin Suomalaisen juniori/seura lentopallon hyväksi. Antamalla panosesi hyvää saa yli 5 €:n edestä hyvää mieltä :)

Tämä ei poista sitä mitä tähän menessä olet jo antanut :)

Tänään Tonilla jäähyväisselostus Urholla. Flinkin ja Ripatin ääni vaikenevat aina hetkeksi. Ripatti jatkaa kenttäsahaustaan entistä virkeämpänä ja eiköhän Tonillekin oksa elinkeinon harjoittamiseksi löydy.

Ja uskon, että aina löytyy joku taho joka haluaa itselleen oman urheilukanavan. UrhoTV:n toimilupahan luulisi olevan jonkun arvoinen license to print money ilman niitä yli seitsemän miljoonan velkoja.

Hesarissa oli Tero Hakolan juttu "Urho-TV hiljenee huhtikuun alussa". Kanava hiljenee, jotta yhtiö ei velkaantuisi enempää alihankkijoilleen.

Jutun mukaan aikaa ratkaisun löytymiseen on vähän. Vaihtoehtoina ovat yhtiön myyminen osittain, kokonaan tai kumppanin löytäminen. Operatiivinen johtaja Korhonen toteaa: "vaikea tuosta montusta on omin voimin nousta".

Taitaa olla hiljaisen hetken aika. Earth Hourin kunniaksi viimeinen sammuttaa valot.

Urhon lopetus tänään oli tyylin mukainen. OrPo vs. LP Viestin hillerin viimeiset ratkaisupallot jäivät jälleen näkemättä. Tästä ei nyt kuitenkaan kannata enää tehdä valitusta kuluttajavalituslautakuntaan.

varajäsen kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Nyt alkaa hiljalleen tuntua siltä, että PassariLiberoHakkuri ei saa viittä euroaan koskaan takaisin Urholta.
Terve!

Unoha se 5 €

jos PLH:lla on energiaa niin voit valjastella noitakin Suomalaisen juniori/seura lentopallon hyväksi. Antamalla panosesi hyvää saa yli 5 €:n edestä hyvää mieltä :)

Joo Varajäsen: Oon jo unohtanut sen, ;) ennen kuin tuota kirjoitinkaan!!!

Mutta hyvä ehdotus sinulta, ja kiitos siitä, voin ihan hyvin antaa vaikka viisiKYMPPIÄ sopivassa tilanteessa suomalaisen lentopallon hyväksi. Aivan takuulla!

varajäsen kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Terve!

Unoha se 5 €

Tänään vieraassa ympäristössä minulla vähän nettivaikeuksia. Edellinen viestini katosi sinne nollien ja ykkösten seuraan ja se siitä.

Juu, Varajäsen - kyllä minä sen "haasteen" unohdin jo ihan justiinsa viime hetkellä !!, eli vähän ennen omaa kirjoitustani!!

Ei anneta edes sitä kuuluisaa defibrillaatiota eli
Urhon sydämen uudelleen käynnistämistä. Ei sähköiskun avulla, ei.

Mutta hieno, todella hyvä ehdotus sinulta: Laitan kyllä sopivassa tilanteessa - ei vitosta -vaan viisikymppiä - hyväksi katsomaani kohteeseen kotimaisen lentopallon edistämiseksi. Pieni ehkä, ehkä isokin palkoissa, mutta mielelläni.

TV -tai nettilähetyksiä katsojille ja faneille - ja pikkasen PIAN !

P.S. Jokin viestini meni EHKÄ "tuplana" -anteeksi!

UVV

metriheikki kirjoitti:
fiftie sanoi:
Tuleekohan Hurrikaani tvstä näitä välieräpelejä?
Kyllähän sieltä ainakin tänään näyttäisi taas striimiä olevan tulossa
Striimi tuntui pätkivän melko huolella, itse siirsin "ensiapuna" aikasäätimestä muutaman minuutin viiveen live-lähetykseen ja sen kautta pätkiminen kaikkosi.

entinen keskari kirjoitti: Sorry. Se Viikinkin juttu olikin eri keskustelu ketjussa.
Kopioin siitä osan tähän:
Neuvottelun alla on hyvinkin mittavat tv-sopimukset, liittyen kevään EM-karsintoihin, Maailmanliigaan, MM-lopputurnaukseen ja vielä salaisina pidettävistä isomman luokan sopimuksesta lentopallon osalta.
Nämä tv-sopimusneuvottelut ovat yleensäkin hyvin arkoja asioita, eikä niistä kannata, eikä edes voida liiton eikä muidenkaan toimesta paljon kertoa.
Sen verran halusin avautua asiaan liittyen, että "lentopallokansa" tietäisi, että asiat ovat kyllä työn alla....ilman Urhoakin. Uskokaa pois.
Perästä kuuluu!

PS. Urhon kanssa on ns. vanhaa sopimusta jäljellä vielä kevääseen asti, koskien miesten ja naisten finaaleita. Kaikki ne televisioidaan Urhon toimesta suorina lähetyksinä. Lienee hyvä juttu....
Nonniin - nyt kun Urho on kuopattu, niin mikäs on seuraava siirto? Missähän vaiheessa neuvottelut ovat ja koska ratkaisuja?

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
entinen keskari sanoi:
Sorry. Se Viikinkin juttu olikin eri keskustelu ketjussa.
Kopioin siitä osan tähän:
Neuvottelun alla on hyvinkin mittavat tv-sopimukset, liittyen kevään EM-karsintoihin, Maailmanliigaan, MM-lopputurnaukseen ja vielä salaisina pidettävistä isomman luokan sopimuksesta lentopallon osalta.
Nämä tv-sopimusneuvottelut ovat yleensäkin hyvin arkoja asioita, eikä niistä kannata, eikä edes voida liiton eikä muidenkaan toimesta paljon kertoa.
Sen verran halusin avautua asiaan liittyen, että "lentopallokansa" tietäisi, että asiat ovat kyllä työn alla....ilman Urhoakin. Uskokaa pois.
Perästä kuuluu!

PS. Urhon kanssa on ns. vanhaa sopimusta jäljellä vielä kevääseen asti, koskien miesten ja naisten finaaleita. Kaikki ne televisioidaan Urhon toimesta suorina lähetyksinä. Lienee hyvä juttu....
Nonniin - nyt kun Urho on kuopattu, niin mikäs on seuraava siirto? Missähän vaiheessa neuvottelut ovat ja koska ratkaisuja?
Erittäin hyviä kysymyksiä. Toivotaan pikaisia vastauksia.

Tänään tulis taas Hurrikaani tvstä peli! Viimeks tuli peli varmaan jollain 10 min viiveellä, mitä oikeasti peli eteni. Mut eihän se tietty voikkaan tulla niin kuin jollain ylellä. :)

Ote Ylen tekstiteeveeltä uutisesta, joka käsitteli UrhoTV:n pimenemistä:

"Lentopallo on yksi niistä lajeista,
joita Urhotv:llä on näytetty. Kanavan
pimeneminen juuri ennen kotimaisen
pääsarjan tärkeimpiä pelejä kismittää.

Lentopalloliitolle koituu parin sadan
tuhannen euron lisäkustannukset, kun
Maailmanliigan televisiointi joudutaan
järjestelemään uudelleen".

Kyllä siellä saa porukka liitossa vääntää, että Maailmanliigan televisiointi saadaan kunnialla maaliin ja kohta pitää löytyä ratkaisu jo tulevan kaudenkin televisioinneille. Siellä soi tätä menoa Nopola Newsin puhelin ja Lasse pääsee ääneen.

Twitteristä poimin Petskun paluun kommentaattorihommiin:

"Tänään ottelussa nettistreamia selosti @AValtteri ja Eerik Jago kommentoi. Huomenna selostaja sama, mutta kommentaattorina @PetteriLaurila"

UVV

Ei ole striimiä tulollaan tänään Loimaalta, mikäli Hurrien FB:ia on uskominen. Taisivat huomata, että pihit loimaalaiset jäivät kotiin katsomaan peliä. :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.