Onneksi tuollaista häkkyrää ei ole Tiikerien pelissä ikinä näkynyt 😂Tuollainen hässäkkä tuli pari vuotta sitten liigalta joukkueille. Kuvaus one plus kännykällä. Tämä siis kun fanikameralähetykset.katso liitettä 411
Onneksi tuollaista häkkyrää ei ole Tiikerien pelissä ikinä näkynyt 😂Tuollainen hässäkkä tuli pari vuotta sitten liigalta joukkueille. Kuvaus one plus kännykällä. Tämä siis kun fanikameralähetykset.katso liitettä 411
Ja kirsikkana kakun päälle, kuva hävisi lopullisesti 👏🏻👏🏻👏🏻Savon peli näkyy, mutta onhan tuo kuvan laatu aivan kauhea. Pelaajien kasvoista saa mitään selvää. Alkaa jo tuntua siltä, että viitsiikö tästä maksaa enää pennin latia ja lopettaa koko Ruutu tilaus.
Onhan tämä luokatonta!! Nyt Liitto saisi herätä tähän puuhasteluun 🤦🏻♂️Ja kirsikkana kakun päälle, kuva hävisi lopullisesti 👏🏻👏🏻👏🏻
Koska muutosta ei tule kuitenkaan?Iisisti vaan pitää edelleen ottaa.
Koska muutosta ei tule kuitenkaan?
No kyllä se peli ensimmäisen erän jälkeen sitten sentään näkyi.jos pelistä näkyy
Eli jos pelistä näkyy yksi erä huonolla laadulla ja ainakin allekirjoittaneella pätki lähetys kolme seuraavaa erää niin se on maksupalvelun väärti 🤔 anteeksi sarkasmi, mutta onhan tämä naurettavaaNo kyllä se peli ensimmäisen erän jälkeen sitten sentään näkyi.
Eli jos pelistä näkyy yksi erä huonolla laadulla ja ainakin allekirjoittaneella pätki lähetys kolme seuraavaa erää niin se on maksupalvelun väärti 🤔 anteeksi sarkasmi, mutta onhan tämä naurettavaa
Ehkä minä oon vaan kyllästynyt koko touhuun. Vuodesta toiseen kehutaan liigainfossa eteenpäin menemisistä ja ammattimaisesta tekemisestä.Pitää yrittää hakea sitä pientä positiivista, mitä näistä lähetyksistä saa.
Et ole kuule ainut.Ehkä minä oon vaan kyllästynyt koko touhuun.
Isojen poikien seurassa on AJ:n poika. Eikä kumartele yhtään.Luka Marttila aloituksessa Monza - Modena. Tilanne 1.erän jälkeen 1-0 Monzalle.
https://www.volleyballworld.tv/live...vs-itas-valsa-group-modena-english-commentary
Isojen poikien seurassa on AJ:n poika. Eikä kumartele yhtään.