Mikäs idis tää on. Euroopan liigassa erä päättyy kahdenkymmenenyhden pisteen kohdalla, mikäli vanhat silmäni näkivät oikein.
Toivottavasti tämä kokeilu ei rantaudu Mestaruusliigaan.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Mikäs idis tää on. Euroopan liigassa erä päättyy kahdenkymmenenyhden pisteen kohdalla, mikäli vanhat silmäni näkivät oikein.
Minä olen vaskoolireissuilla käynyt pelit katsomassa oluthuoneella, koskikadulla. Hyvä valikoima kisajuomiaAarni kirjoitti: Tietääkö Marttaku tai joku muu missä baarissa tai pubissa Rovaniemellä näkyy URHOtv, että näkis maailmanliigaa viikonloppuna. Menen viikonloppuna Rovaniemelle Kultavaskooliturnaukseen.
Kiitos vihjeestä, suunnataan sitten Rovaniemen oluthuoneelle kisakatsomoon.Hilima kirjoitti:Minä olen vaskoolireissuilla käynyt pelit katsomassa oluthuoneella, koskikadulla. Hyvä valikoima kisajuomiaAarni sanoi:Tietääkö Marttaku tai joku muu missä baarissa tai pubissa Rovaniemellä näkyy URHOtv, että näkis maailmanliigaa viikonloppuna. Menen viikonloppuna Rovaniemelle Kultavaskooliturnaukseen.
Minun puolestaan pitäisi keksiä, mihin baariin alan väki kokoontuu Tampereella pelien jälkeen
Hese kirjoitti: Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa, että Urhotv pätkii?? Ilmeisesti Tampereelta Helsinkiin on turhan hankalaa saada kunnollista yhteyttä.
Liekkö vika kaapelissa vai lähetyksessä, muut kanavat näkyvät kyllä kunnolla.
Kommentteja kiitos.
hmmm... niin minullakin tulee TV:n kautta, mutta pätkii. Pitänee vissiin soittaa dna:lle että mikäs on homman nimi, sitten ne syyttää kumminkin Urhon lähetystä... No josko tuo Suomen peli sujus kun kohta käännän tekstitv:n kun tuota lähetystä ei pysty katsotmaan.Einomies Porkkakoski kirjoitti:Hese sanoi:Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa, että Urhotv pätkii?? Ilmeisesti Tampereelta Helsinkiin on turhan hankalaa saada kunnollista yhteyttä.
Kommentteja kiitos.
Ainakaan TV:n kautta toimii tosin hyvin. Toki peli vähän takkuaa .
Vähän meinas pätkiä savossakin, vaikka lasiputkea pitkin tulee tv.Hese kirjoitti:hmmm... niin minullakin tulee TV:n kautta, mutta pätkii. Pitänee vissiin soittaa dna:lle että mikäs on homman nimi, sitten ne syyttää kumminkin Urhon lähetystä... No josko tuo Suomen peli sujus kun kohta käännän tekstitv:n kun tuota lähetystä ei pysty katsotmaan.Einomies Porkkakoski sanoi:Hese sanoi:Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa, että Urhotv pätkii?? Ilmeisesti Tampereelta Helsinkiin on turhan hankalaa saada kunnollista yhteyttä.
Kommentteja kiitos.
Ainakaan TV:n kautta toimii tosin hyvin. Toki peli vähän takkuaa .
Heh, Hakametsässä ei loppunut :evil: :evil:mikko laurell kirjoitti: Kiitos UrhoTV!
Neljännen erän toisella teknisellä aikalisällä vasta loppu streemi!
Miten lie antenissa nuo tarjoukset ?Hilima kirjoitti: Paikallisella kaapelioperaattorilla Urho +6 muuta maksukanavaa 4.95e/kk
Ei tarvinnu harkita