Onko oikeasti niin ettei tänään tule Ruudusta mistään puolivälierämatsista lähetystä? 
Kyllä se niin taitaa olla siltä ainakin näyttäämetriheikki kirjoitti: Onko oikeasti niin ettei tänään tule Ruudusta mistään puolivälierämatsista lähetystä?![]()
Hienoa, että useilla on noin. Minulla on ilon päivä tänään kun pääsin irti koko palvelusta. Puolivuotta oli ja tänään ensimmäinen päivä ilman ja olen oikein tyytyväinenmassinen kirjoitti: Eipä ole lentisNiiloilla ikinä ollut tällaista tarjontaa !
Ruutu+:lle iso kiitos.
Kyllä pelkästään tämänpäiväisen pelin vuoksi maksan ilolla tämän palvelun. Ducks teki ottelusta todella nautinnollisen.Olisi ansainnut vielä yhden ottelun Sastamalassa.jepjep kirjoitti:Hienoa, että useilla on noin. Minulla on ilon päivä tänään kun pääsin irti koko palvelusta. Puolivuotta oli ja tänään ensimmäinen päivä ilman ja olen oikein tyytyväinenmassinen sanoi:Eipä ole lentisNiiloilla ikinä ollut tällaista tarjontaa !
Pitäkööt tunkkinsa mutta nauttikaa te joilla homma toimii niin kuin pitää.
Jännittää vaan vieläkö tulee ylihinnoteltuja laskuja :S
Harmitus oli aika suuri kyllä juuri tuon pelin vuoksi. Nyt tyydyin livescoreen.on sensuroitu kirjoitti:Kyllä pelkästään tämänpäiväisen pelin vuoksi maksan ilolla tämän palvelun. Ducks teki ottelusta todella nautinnollisen.Olisi ansainnut vielä yhden ottelun Sastamalassa.jepjep sanoi:Hienoa, että useilla on noin. Minulla on ilon päivä tänään kun pääsin irti koko palvelusta. Puolivuotta oli ja tänään ensimmäinen päivä ilman ja olen oikein tyytyväinenmassinen sanoi:Eipä ole lentisNiiloilla ikinä ollut tällaista tarjontaa !
Pitäkööt tunkkinsa mutta nauttikaa te joilla homma toimii niin kuin pitää.
Jännittää vaan vieläkö tulee ylihinnoteltuja laskuja :S
Ei muuta vikaa,kuin ei ole puolivälierät enää,on ihan välierät kyseessä.Joka tapauksessa mitalipeleihin.metriheikki kirjoitti: Parasta aikaa Laolalla Sammmelvuon & Kermisen Kemerovo yrittää horjuttaa Kazania Venäjän liigan puolivälierissä. Vaikeaa on ainakin alussa. Aleknon luotsaama sikermä jyrää kuin juna kiskoilla. On kova tiimi