Verkkovirhe

Tiikerit mestaruusliigassa 2019-2020

Ottelua katsellessa - ja 'selostusta' kuunnellessa - tulee mieleen tuosta Nisulasta eräs PPP:n hahmo: OMITUINEN HÖPÖTTÄJÄ
Ikävä kyllä kehitystä ei ole tapahtunut, aikaa sitten jo kommentoin Nisulan häsläystä ja höpötystä. En kommentoi enempää, silloinkin sain kuraa niskaan.. 🤭😉

Hyvä huomio, Jussi!
On se harmi kun ne vähät fanikameralähetykset joita saadaan eetteriin, epäonnistuvat joidenkin mielestä!
Ei liene fanittamisella mitään merkitystä jos lähetys pilataan älyttömällä zoomin pumppaamisella ja kameran kääntelemisellä. Olen käsityksessä, että lentopallomatsissa pallo kuuluu osana peliin, ottelun kommentaattorikin sitä pyöreää sivuosan esittäjää välillä kaipaili näkyville hidastuksissa.

Ei liene fanittamisella mitään merkitystä jos lähetys pilataan älyttömällä zoomin pumppaamisella ja kameran kääntelemisellä. Olen käsityksessä, että lentopallomatsissa pallo kuuluu osana peliin, ottelun kommentaattorikin sitä pyöreää sivuosan esittäjää välillä kaipaili näkyville hidastuksissa.
Täytyy myöntää, että ole lähetystä nähnyt ainoastaan livenä :)

Siellähän oli nyt poikkeuksellisesti outo porukka tekemässä lähetystä, kun normaali ryhmä oli kuvaamassa koripalloa.
Jos oikein käsitin, niin hirveästi eivät ole kuvanneet lentopalloa vaan enemmän jalkapalloa. Olisikohan ollut jopa ensimmäinen lentopallopeli.
Mitä vähän ekaa erää katoin, niin kyllä oli tosiaan zoomaukset ja kameran liikkeet vähän hukassa.
Onhan tässä toinenkin puoli. Kun tuttu tuotantoryhmä ei ollut saatavilla, niin helpoin ratkaisuhan olisi ollut heittää pyyhe kehään ja peruuttaa lähetys.
Kaluston ja ukkojen määrän perusteella tämä tuotanto ei ainakaan halvemmaksi tullut, kun normaalilähetys. Toivottavasti Lakkapää ottelussa on taas tuttu ja turvallinen parivaljakko lähetystä tekemässä.

No sarjalaatija ottanut huomioon että nämä tv-lähetykset eivät ihan kaikki onnistu ja laittanut pelejä riittävästi jotta loppukaudesta sitten näkyy kun ensin vähän reenaillaan;)
"Paljon kanssa aina pärjää" sano entinen maju-hiihtäjäkin, olikohan kyse mitaleista, en muista?

Ikävä kyllä kehitystä ei ole tapahtunut, aikaa sitten jo kommentoin Nisulan häsläystä ja höpötystä. En kommentoi enempää, silloinkin sain kuraa niskaan.. 🤭😉

Onhan siellä Kokkolan ruutu+ lähetyksissä nuoren nätin naisenkin ääni. Kyllä minä eilenkin enempi kuvaa arvostelisin kun selostusta.
Välillä tosiaan kuvan laatu heittelee paljon.

Lauantaina olisi muuten mahdollisuus 3 ottelun voittoputkeen. Jos oikein katsoin, niin tämä ihme on tapahtunut viimeksi kaudella 2016/2017.
Itsenäisyyspäivänä VaLePa pistänee putken poikki, mutta vielä yksi voitto heikommista joukkueista, niin Ettalla, Ducksilla ja Hurmoksella alkaa olla jo kovasti kirittävää.
Loimuakin haastettaisiin jo vitospaikasta, vaikka eri pelimäärät sarjataulukkoa vääristävätkin. Loimun "tasoittavat" ottelut ovat Hurrikaani, Hurrikaani, VaLePa. Siinä voi olla pisteet tiukilla.
15.12. onkin sitten Kerttulassa Loimu-Tiikerit ja 18.12. Hollihaassa Tiikerit-Loimu. Hyvä tasonmittaus ennen joulutaukoa ja mahdollisuus pistää Loimu sarjataulukossa taakse.

Ryynäsen Topi

Tiikerien nuori, täysin kotimainen ryhmä parantaa koko ajan napsun verran pelaamista. Hurmosta vastaan peli ei ollut parhaimmillaan, mutta syksyn alun hätäilyt on saatu karsittua ja järkevästi puolustetaan ja hyökätään.

Toista passaria ei edelleenkään Tiikereillä ole konkreetisesti harjoitusvahvuudessa. Jotkut käytännön asiat pitää vielä saada kohdilleen. Toivottavasti joulutauon jälkeen asiassa edetään käytännön tasolle.

Minulla nousee hattu Tiikereiden touhusta ja liikkuvan kuvan välittämisestä meille.
Arvostan suuresti, että jaksetaan tehä töitä hyvän eteen eli saadaan nauttia liikkuvasta kuvasta jokaisesta kotiottelusta.
Toiseksi hattu nousee fanien tekemiset. Joukkuetta puolustetaan viimeiseen asti ja aina, ihan aina kannustetaan loppuun saakka. Kritiikkiäkin annetaan kun siihen on aihetta mutta positiivisesti silmiin pistävää on tuo kannustaminen ja oleminen yhtä!
Jaksakaa edelleen :)

Täytyy sanoa että kyllä oli heikkoa kuvaa eilisestä pelistä ja se että Ruudun omaa tuotantoa. Ainakin Ruudun lähetysauto oli pihalla. Ja taisi tuomarikin vähän ohjeistaa kameramiestä mikkien paikoista. Eikä kameramieskään ollut sama kuin aikaisemmin eli kyllä Tiikerien "fanikamera" lähetykset on huomattavasti parempia.

Tiikerien nuori, täysin kotimainen ryhmä parantaa koko ajan napsun verran pelaamista. Hurmosta vastaan peli ei ollut parhaimmillaan, mutta syksyn alun hätäilyt on saatu karsittua ja järkevästi puolustetaan ja hyökätään.

Toista passaria ei edelleenkään Tiikereillä ole konkreetisesti harjoitusvahvuudessa. Jotkut käytännön asiat pitää vielä saada kohdilleen. Toivottavasti joulutauon jälkeen asiassa edetään käytännön tasolle.

Itse olen siinä käsityksessä, että jos tämä toteutuu, niin kyse on ns. lainasopimuksesta, että peleissä ja treeneissä ollaan silloin kun pääsee.

Itse olen siinä käsityksessä, että jos tämä toteutuu, niin kyse on ns. lainasopimuksesta, että peleissä ja treeneissä ollaan silloin kun pääsee.
Minä ole sitä mieltä, että toisen passarin tulisi olla oikeasti mukana niin harjoituksissa kuin peleissäkin.

Ryynäsen Topi

Tällä hetkellä tilanne taitaa olla juuri niinkuin mainitsit. Nuori kaveri pelaa pääsääntöisesti "omassa joukkueessa" ja sarjassa.

Ryynäsen Topi

Minä ole sitä mieltä, että toisen passarin tulisi olla oikeasti mukana niin harjoituksissa kuin peleissäkin.

Kyllä se on juuri niin, kuin Jussi mainitsit. Se helpottaisi monta asiaa harjoituksissa, kun molemmin puolin verkkoa olisi passarintontilla työskentelevä kaveri. Määtän Kalle on silloin tällöin apuna, kun kiireiltään ehtii.

Maailmalla olisi kyllä passareita, hankkiminen ei tuottaisi vaikeuksia. Kyse on kuitenkenkin monitahoisesta asiasta. Uuden passarin täytyy mm. "istua kokonaisuuteen hyvin". Tiikerien nuorella joukkueella on niin hyvä yhteishenki, että sitä ei kannata rikkoa herkästi.

Tämä nuori (todella nuori) passarilupaus on nyt haarukassa, kunhan palaset loksahtavat kohdilleen. Hän voi suurella todennäköisyydellä olla tulevaisuudessa Tiikerien pelaaja jo kesäharjoittelusta alkaen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.