Ryynäsen Topi kirjoitti: noppa kirjoitti:
Kyllä se olisi lentopallon kannalta elintärkeää Kokkolassa että uusi halli saataisiin, talkoo porukka ei jaksa montaa vuotta enää jäähallia rakennella pelikentäksi.
Puhut täyttä asiaa, noppa.
Ei se ole mitään herkkua alkaa aina alusta saakka rakentamaan jäähallia lentopalloareenaksi.
Pelkästään alustamateriaalia tuodaan jäähallille aina neljä isoa kuorma-autolavallista erillisestä varastorakennuksesta. Sitten tulee Hollihaasta kaksi kuorma-autollista peliin liittyviä tavaroita, joista suurin erä on 300 tuolia ja putkijaloilla olevia katsomotasoja.
Sitten vielä viime kaudeksi Hollihakaan hankittu siirrettävä erilliskatsomo johon kuuluu kahdeksan yksikköä ja yksi osio painaa noin tuhat kiloa. Siihen tarvitaan aivan oma kuljetuskalusto.
Stoitel Minsk -ottelun aikana vierähti minulta kaikkinensa noin kolme vuorokautta, ennenkuin purkaminen ja kuljetukset olivat päätöksessä.
Olen myös vastuussa kuljetusten järjestämisessä ja talkooporukan hankinnassa ja yhteydenottajana.
Kyllä mielelläni soisin, että muutkin saisi kokea tätä herkkua.
Lisäksi, kuten noppa kirjoitti, vanhenemme joka vuosi lisää. Ei meistä kukaan nuorene.
Joka tapauksessa: Tiikerit on minun ja monen muun talkoolaisen seura nyt ja aina. Olen iloinen, kun voin auttaa Tiikereitä omalla pienellä panoksellani.