Verkkovirhe

Tiikerit mestaruusliigassa 2014 - 2015

Olis ollu eka erä ihan otettavissa. Muutama pehmee suoritus ja virhe pois, niin kyllä Zaksa on kaadettavissa. Lelu jälleen liekeissä.

palloniilo77 kirjoitti: Lelu oli kova, vaikka passitemmot ei ihan kokoajan täsmänny.
varsinkin syöttöruudussa. zaksan pojat tuulettivat eniten aina kun lelu teki syöttövirheen! no jäähallissa niitä ei nostella taivaalle ;)

Minä kyllä olin 2 erää sitä mieltä, että kyllä Tiikereiden passi oli aika hukassa :(
Ajatuksissa oli liigan loppupörinät ja jos Tiikerit johonkin kaatuu niin se on passipeli.
Jokaisellahan meillä on myös huonoja päiviä......

Kyllä Tiikerit kotonaan voittaa !

No, minähän en lentiksestä juuri ymmärrä mittää mutta kuitenkin :)

jepjep kirjoitti: Minä kyllä olin 2 erää sitä mieltä, että kyllä Tiikereiden passi oli aika hukassa :(
Ajatuksissa oli liigan loppupörinät ja jos Tiikerit johonkin kaatuu niin se on passipeli.

Niin ehkä pyritään liian suurella riskillä nopeuttamaan passeja. Ehkä oikea tempo vielä löytyy.

Jussi Juonio kirjoitti:
jepjep sanoi:
Minä kyllä olin 2 erää sitä mieltä, että kyllä Tiikereiden passi oli aika hukassa :(

Niin ehkä pyritään liian suurella riskillä nopeuttamaan passeja. Ehkä oikea tempo vielä löytyy.
Toivon mukaan löytyy ja päästään illakoimaan voitosta :) Tsemppiä koko klaanille Kokkolaan :)

jepjep kirjoitti: Minä kyllä olin 2 erää sitä mieltä, että kyllä Tiikereiden passi oli aika hukassa :(

Kyllä se niin vaan on, että passipeliin voi homma kaatua kevään ratkaisupeleissä. Mielestäni joka pelissä tällä kaudella(kin), kehoelta tulee aina välillä tosi huonoja passeja..viime kaudella vuorisen kappe oli mielestäni parempi passari kuin kehoe, mutta tietysti kehoen piti pelata, kun mies kerran ulkomailta asti tänne roudattiin. No, näillä mennään, ja toivotaan parasta

sibelius80 kirjoitti:
jepjep sanoi:

Kyllä se niin vaan on, että passipeliin voi homma kaatua kevään ratkaisupeleissä. Mielestäni joka pelissä tällä kaudella(kin), kehoelta tulee aina välillä tosi huonoja passeja..viime kaudella vuorisen kappe oli mielestäni parempi passari kuin kehoe, mutta tietysti kehoen piti pelata, kun mies kerran ulkomailta asti tänne roudattiin. No, näillä mennään, ja toivotaan parasta
Kappe oli minusta viimekauden ehdottomasti parhaista ylläreistä :) Aina hoiti tonttinsa todella hyvin ja löysi pelaajat mallikkaasti.
Toki Kehoe on hyvä passari siitä ei pääse mihinkään mutta tuossa kyseisessä pelissä passi heitti turhan paljon.(En oo nähny kuin TV-pelit ja kerran livenä) Nyt ei oo Kappe avittamassa.
Uskotaan vaan siihen, että peli paranee ja passi löytää lyöjänsä :)
Tsemppiä sinne.

Tänään on Kerttulassa todella mielenkiintoinen ottelu kun Tiikerit kohtaa Loimun jaUpi Lelun. Loimun riveissä pelaa peräti kolem Tiikereissä Suomen mestaruuden voittanutta pelaajaa. Upin lisäksi Joe Klein ja Tomi Rumpunen, jotka vielä viime kaudella edustivat Tiikereitä. Uskon, että Tiikerit vie voiton 1-3 vaan saattahan se hilleriksikin kääntyä. Livescoren varassa tätä jännitysnäytelmää joutuu seuraamaan :woohoo:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.