Verkkovirhe

Tiikerit mestaruusliigassa 2014 - 2015

Liveseurantaa Tiikerit - Isku -pelistä:
http://www.liigatiikerit.fi/ottelut/702/live

- - -

Jälkiviisautta:

Olipas tuskaista touhua, kun viestit eivät menneet perille parin ensimmäisen erän aikana. Onneksi molemmin puolin istui naisväkeä. Muuten olisin lasetellut aika rumia. Nyt vain tuskailin ja ihmettelin mikä mättää ja miten saa kaiken tallentumaan.
No, kolmas erä oli sitten oikeaa "liveseurantaa".

Tiistaina uusiksi...

Ei ole kauhiasti lapsille kerrottavaa illan Isku-pelistä. Parasta antia oli, kun Tiikeri-pennut saivat peliaikaa.
Antti the hakkuri pelasi koko pelin. Mainiosti hoiti tonttinsa.
Lauri veti kuutos paikan hyökkäykset samaan malliin kuin Nikke viime kaudella.
Lassekin pyörähti kentällä ja pisti kauden komeimman jujun Iskun kenttään.

NÄISTÄ NUORISTA TULEE RAATELIJOITA, PALLONTAPPAJIA.... :evil:

Taas on oma lentopallosivistys noussut, Kokkola ja Hollihaka koettu ensimmäistä kertaa. Sali hyvin tyypillinen koulun sali, valitettavan matala. Talkooväki ja henkilökunta ystävällistä.

Ennen peliä tapahtuva kotijoukkueen esittely ehdottomasti koko liigan hienoin valkokankaineen ja savukoneineen, ainakin mitä olen itse nähnyt. Kuuluttajan mikin meinasin viedä jo avauserässä, niin ärsyttävää jokaisen syöttökerran venytys. Muuten häneltäkin ihan jees duunia.

Pelaajista Sauss on hyvässä lyönnissä, pienempi vastaanottovastuu sopii hänelle. Kehoelle myös plussa. Junnuista yp-Jylhä tulee olemaan tulevaisuudessa kova luu.

Kaiken kaikkiaan hieno Tiikeri-buumi koko kaupungissa!

Juze kirjoitti: Taas on oma lentopallosivistys noussut, Kokkola ja Hollihaka koettu ensimmäistä kertaa. Sali hyvin tyypillinen koulun sali, valitettavan matala. Talkooväki ja henkilökunta ystävällistä.

Ennen peliä tapahtuva kotijoukkueen esittely ehdottomasti koko liigan hienoin valkokankaineen ja savukoneineen, ainakin mitä olen itse nähnyt. Kuuluttajan mikin meinasin viedä jo avauserässä, niin ärsyttävää jokaisen syöttökerran venytys. Muuten häneltäkin ihan jees duunia.

Pelaajista Sauss on hyvässä lyönnissä, pienempi vastaanottovastuu sopii hänelle. Kehoelle myös plussa. Junnuista yp-Jylhä tulee olemaan tulevaisuudessa kova luu.

Kokkolassa kannattaisi varmasti tehdä asiakastutkimus ja samalla testata hiukan erilaisia kuuluttamistyylejä. Ei varmaan ole pitkän päälle järkevää ärsyttää osaa katsojia venyttävällä kuuluttamistyylillä. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja iso osa katsojista tykkää eivätkä äänestä jaloillaan, niin sillä tyylillä sitten mennään.

Ainahan suomalaisten pitää jostakin valittaa, viimeisen kivenkin alta kaivetaan aivan toisarvoisia juttuja.
Me täällä tervakaupungissa rakastetaan meidän kuuluttajaa!
Kaikista kuikista meidän Kuikka on paras!

Sali on meidänkin mielestä hiukka puutteellinen, mutta kun parempaakaan ei ole. Hollihaka on tällä hetkellä Kokkolan ykkössali lentopalloon. Toki toivomme, että parin vuoden päästä täällä olisi Vantaan Energia-areenan tyyppinen sali, mutta kun kaupunkimme on PA, kuten jäähallijupakkakin toi julki.
10k kuppituolia salissa! Jos ei muuten, niin me tehään se talakoilla!

Juze kirjoitti: Taas on oma lentopallosivistys noussut, Kokkola ja Hollihaka koettu ensimmäistä kertaa. Sali hyvin tyypillinen koulun sali, valitettavan matala. Talkooväki ja henkilökunta ystävällistä.

Kiitos kehuista Juze. Tuo videoesittely tuossa muodossa oli aivan uusi, minäkin näin sen ensikertaa ja se on todella upea, Kiitos tekijöille! Mitä tulee kuulutuksiin niin, jokaisellahan on oma tyylinsä ja vaikka tuosta venyttämisestä olen samaa mieltä niin paljon tärkeämpää on, että kuulutukset ovat asiallisa ja mihinkään vastustajan ärsyttämiseen tai mollaamiseen ei kuuluttajamme koskaa sorru,
Hollihaan sali on hyvin askeettinen, mutta talkoolaisemme jaksavat sen koristella pelikuntoon joka kerta. Kuinka hartaasti toivommekaan, että meillä joskus ollsi kotisali, joka oikeasti olisi suunniteltu myös lentoalloareenaksi.
Valitettavasti en usko sitä päivää näkeväni. Nauttikaamme siis näissä olosuhteissa ja finaaleissa Kokkolan jäähallin tarjoamista puitteista. Keskiviikkona 19.11. jäähallissa nähdääänkin taas huippulentopalloa kun puolalaisjoukkue ZAKSA kohdataan.
Tervetuloa silloin Juze ja muut palstalaiset kokemaan Kokkolan lentopallohuumaa :cheer:

Juze kirjoitti: Taas on oma lentopallosivistys noussut, Kokkola ja Hollihaka koettu ensimmäistä kertaa...
Tule toistekin ja samalla vaikka moikkaamaan.
Mä olen se pöljäke, jolla on baarijakkara katsomossa.
ei p*rs**n alla, vaan edessä, työpöydän tapaisena.

mikko laurell kirjoitti: Ainahan suomalaisten pitää jostakin valittaa, viimeisen kivenkin alta kaivetaan aivan toisarvoisia juttuja.
Sori pieni kritiikkini, sovitaan että kaikki oli ihanaa ja täydellistä ;) harvoin varmaan minun ja kavereideni kaltaisia neutraaleja katsojia pelissä käy, joten hyvä jos tervakaupungin väkeen tämä tyyli uppoaa.

Juze kirjoitti:
mikko laurell sanoi:
Ainahan suomalaisten pitää jostakin valittaa, viimeisen kivenkin alta kaivetaan aivan toisarvoisia juttuja.
Sori pieni kritiikkini, sovitaan että kaikki oli ihanaa ja täydellistä ;) harvoin varmaan minun ja kavereideni kaltaisia neutraaleja katsojia pelissä käy, joten hyvä jos tervakaupungin väkeen tämä tyyli uppoaa.
Kaikki palaute on tervetullutta, toki posotiivinen ilahduttaaenempi, mutta negatiivien on usein hyödyllisempää. Me keski-pohjalaiset emme eteläisimpien heimoveljien tapaan olla aina varmoja siitä että "primaa vaan tulee vaikka vaan tavallista yritetään" :)

Jussi Juonio kirjoitti:
Juze sanoi:
mikko laurell sanoi:
Kaikki palaute on tervetullutta, toki posotiivinen ilahduttaaenempi, mutta negatiivien on usein hyödyllisempää. Me keski-pohjalaiset emme eteläisimpien heimoveljien tapaan olla aina varmoja siitä että "primaa vaan tulee vaikka vaan tavallista yritetään" :)

Tietysti jos kuuluttajan venyttämistä saadaan lyhennettyä, niin sehän voisi hiukan lyhentää myös talkoolaisten ottelutapahtumaan käyttämää aikaa. Näin jos positiivisesti ajattelee. Mutta kukin etenee valitsemallaan uralla.

Jussi Juonio kirjoitti: Kaikki palaute on tervetullutta, toki posotiivinen ilahduttaaenempi, mutta negatiivien on usein hyödyllisempää. Me keski-pohjalaiset emme eteläisimpien heimoveljien tapaan olla aina varmoja siitä että "primaa vaan tulee vaikka vaan tavallista yritetään" :)
Plussana täytyy vielä sanoa koko kylän "Tiikeri-myönteisyys". Pelin jälkeen harvassa paikassa tulee haasteltua kaupan kassan kanssa kuinka häntä harmitti ettei päässyt töiden takia peliin, tuli maistettua Tiikeri-shotti jne. Tuli semmoinen olo ettei lentopallo/seura ole vain joku pikku juttu, vaan ilmapiiriä voisi kutsua jopa urheilukulttuuriksi.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Juze sanoi:
Taas on oma lentopallosivistys noussut, Kokkola ja Hollihaka koettu ensimmäistä kertaa. Sali hyvin tyypillinen koulun sali, valitettavan matala. Talkooväki ja henkilökunta ystävällistä.

Kokkolassa kannattaisi varmasti tehdä asiakastutkimus ja samalla testata hiukan erilaisia kuuluttamistyylejä. Ei varmaan ole pitkän päälle järkevää ärsyttää osaa katsojia venyttävällä kuuluttamistyylillä. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja iso osa katsojista tykkää eivätkä äänestä jaloillaan, niin sillä tyylillä sitten mennään.
Ja kun se venyyyttäääminen ei ole aitoa. Lainattu jenkkien NHL:stä. Eikä sovi suomen kieleen. Lelukin on kuuluttajan mielestä Ojansiivu...Makkaraa ja juustoa voi nauttia siivuina; ei Olli-Pekan pelisuorituksia.

Twitter tiedon mukaan Tiikereillä uusi pelaaja tänään rosterissa :unsure:
"Tiikerit esittää tänään uuden pelaajan @TeamLakkapaa vastaan. Kannattaa tulla paikan päälle katsomaan! #mestaruusiiga #tiikerit #lentopallo
0 vastausta 4 uudelleentwiittausta 4 suosikkia"

Jussi Juonio kirjoitti: Twitter tiedon mukaan Tiikereillä uusi pelaaja tänään rosterissa :unsure:
"Tiikerit esittää tänään uuden pelaajan @TeamLakkapaa vastaan. Kannattaa tulla paikan päälle katsomaan! #mestaruusiiga #tiikerit #lentopallo

Mitäs uutispommia siellä Kokkolassa kasaillaan.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Twitter tiedon mukaan Tiikereillä uusi pelaaja tänään rosterissa :unsure:

Mitäs uutispommia siellä Kokkolassa kasaillaan.
En tiedä, siellä Korson kulmillahan nämä huhut ensinnä on teidetty :)

Aina vaan mielenkiintoisempaa.

Uusi pelaaja sekä tänään myös mestaruusliigan pisin libero. Eri kaverit kuitenkin.. #tiikerit #lentopallo #mestaruusliiga

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.