Taitaa käydä niin, että ne perimmäiset tekijät valmentajan vaihdokselle jäävät "suurelta yleisöltä" kuulematta. Enkä minä ainakaan sillä tiedolla mitään tee. Enempi kiinnostaa nähdä, muuttuuko tekeminen oleellisesti toisenlaiseksi. Ainakaan cupin peli ei vielä hurraa-huutoihin aihetta antanut. Mutta missäkähän Miikka Lemola oli. Ei kokoonpanossa perjantaina eikä tänään?Matti K kirjoitti: Valkun akan ihmettely on kyllä aiheellinen. Ehkä juuri tässä onkin syy siihen, että valmentaja vaihdettiin? Kun ei ole "sisäpiirin tietoa" niin tämä on tietenkin vain arvaus.
Voisko ryynänen tarkentaa ja luetella ne perunkalaisen juniorityötuotannon huippupelaajat vuosien saatossa, jatkoksi vois lisätä ne leveämmän leivän perään karanneet kokkolalaiset huippujuniorituotteet, jos yhelle sivulle mahtuu. Minun muistin mukaan vois mahtua yhellekin sivulle, jos fonttia pienentää riittävästi.Ryynäsen Topi kirjoitti: Perungan Pojat täyttää ensi vuonna 70 vuotta.
Useita huippupelaajia on vuosien saatossa lähtenyt leveämmän leivän perään ja juniorityö on aina ollut laadukasta.
Pieni tarkennus: En pelkästään kirjoittanut Perungan Poikien, vaan ylipäätään Rovaniemen alueen juniorityöstä.Voisko ryynänen tarkentaa ja luetella ne perunkalaisen juniorityötuotannon huippupelaajat vuosien saatossa, jatkoksi vois lisätä ne leveämmän leivän perään karanneet kokkolalaiset huippujuniorituotteet, jos yhelle sivulle mahtuu. Minun muistin mukaan vois mahtua yhellekin sivulle, jos fonttia pienentää riittävästi.
Nyt jää väkisin kakkoseksi, ei valepan kasvatitkaan millään pärjää tuolle menestykselle. Mutkan pojat on kyllä hyviä, kaikki kolme. Kasvattajaseura tiikerit ei vaan saanu pidettyä heitä kokkolassa.Ryynäsen Topi kirjoitti:
Kokkolalaisista taitaa Petri Mutka olla nimekkäin Tiikerien kasvatti. Petrin pojat ovat myös pärjänneet melko mukavasti lentopalloilijoina.
Viänänen kirjoitti:Nyt jää väkisin kakkoseksi, ei valepan kasvatitkaan millään pärjää tuolle menestykselle. Mutkan pojat on kyllä hyviä, kaikki kolme. Kasvattajaseura tiikerit ei vaan saanu pidettyä heitä kokkolassa.Ryynäsen Topi sanoi:Kokkolalaisista taitaa Petri Mutka olla nimekkäin Tiikerien kasvatti. Petrin pojat ovat myös pärjänneet melko mukavasti lentopalloilijoina.