Tervehdys hottikset
Piti tännekin vielä kirjautua
Ponteva tässä ketjussa oli lainannut pari minun twitter-viestiä ja irrallisina lukemalla voi aiheuttaa sekaannusta.
En ole tälle palstalle kirjoitellut, mutta silloin tällöin lueskellut palstaa. Muutamat naurutkin olen saanut kommenteista. Suurin osa viesteistä on asiallisia, mutta solvaaminen yms. eivät kuulu tänne eikä muuallekaan nettiin.
Enempi olen seuraillut seurojen nettisivuja, facebook-sivuja ja viime aikoina twitteriä. Ikävä todeta, että suurimmalla osalla seuroista tämä tiedotuksellinen puoli on surkeaa. Löytyy sieltä hyviäkin esimerkkejä: naisten puolella LP Viestillä koko paletti hienosti hanskassa. Miesten puolella loistaa Loimu twitterin käytössä. Monessa seurassa opetellaan ja joissakin seuroissa ei edes haluta opiskella näitä juttuja.
Jäsen mainitsi tuossa edellä, että olen vanha. Olen vanha ja myös vanha tiedottaja Mti. Kun kirjoittelin Lapin Kansaan 80-luvulla lentisjuttuja, niin legendaarinen urheilitoimittaja Ripa Lamppu opetti junnua. Kaikki osaavat tehdän pitkän jutun, mutta harva hyvän ja lyhyen.
No tästä tuli se pitkä juttu.
Alussa mainitsemani kaksi twitter-viestiä olivat PerPon hakkurin pituus (voi olla tukan kanssa 200cm) ja @fcrapalle kommentti pelin tasosta. Lähinnä NaPa oli surkea. En siis arvostellut PerPon hakkuria.
Menkää hyväät ihmiset ja seurat twitteriin. Se on tätä aikaa. Lentis on toki sielläkin muiden lajien jaloissa. Mielenkiintoista twitterissä on seurata mm. korista ja Aleksi Valavuorta @Valavuori.
Kun menette twitteriin, niin siellä ei voi kirjoittaa romaania. Merkkien määrä on rajoitettu, mutta kirjoittakaa se hyvä juttu.