Eiköhän tuo vuoden vajaa älyisin kommentti ollut se osa viestiäsi mihin alunperin ketjussa kommentoin, koeta pärjäillä sen kanssa ja parempaa uutta vuotta..
Siinähän sitä on arviointia. Kukaan ei ole ollut ns. kiveenhakattu nimi ymmärtääkseni, ei Berruto - tai aiemmat - ei Castellani, ei Sammelvuo - ei …. niin kenet sitten hallitus joskus valitseekin. Lykkyä sitten sinne tulevaisuuteen...
Toivottavasti hallitus hyväksyy, joidenkin esityksen 😇😈, mutta onko Tiilikainenkaan se oikea? Olen ymmärtänyt, että hänen (yhtenä) vahvuutena on valmentaminen ja mj ei minusta enää treenaa ihan siinä varsinaisessa merkityksessä.
Kylläpä tuon Tiilikaisen näkisin valmentajana tai ainakin yhtenä valmentajana mukana.
Nyt ilmoitettiin että Krastins jää pois ottelusta. Missä kunnossa mahtaa Ojansivun koivet olla. Vieläkin ihmetyttää miksei kokeneita ja huippuvireessä olevia Meskoa ja Upia valittu joukkueeseen. "Treenejä on joukkueella vain vähän, ja edessä on yksi peli, jossa pitää tulla tulosta. Ei ole aikaa ajaa uusia pelaajia sisään" totesi päävalmentaja haastattelussa. Jotenkin ristiriitaista, vai tuntuuko vaan. Toivotaan kumminkin parasta. Kaisla hoitaa jos Lelun paikat eivät ole kunnossa...
Lehtijutun mukaan Upi oli henkilökohtaisten syiden takia kieltäytynyt karsintaottelusta. Ja Lelua oli vasta sen jälkeen kysytty mukaan. Mutta olisiko siinä sitten syy miksi Eskokaan ei ole mukana? Itse uskon että Sammelvuo ottaa kyllä joukkueeseen kaikki parhaat / sopivimmat saatavilla olevat pelaajat mutta miksi joku ei ole mukana niin selviää yleensä jälkeenpäin.Nyt ilmoitettiin että Krastins jää pois ottelusta. Missä kunnossa mahtaa Ojansivun koivet olla. Vieläkin ihmetyttää miksei kokeneita ja huippuvireessä olevia Meskoa ja Upia valittu joukkueeseen. "Treenejä on joukkueella vain vähän, ja edessä on yksi peli, jossa pitää tulla tulosta. Ei ole aikaa ajaa uusia pelaajia sisään" totesi päävalmentaja haastattelussa. Jotenkin ristiriitaista, vai tuntuuko vaan. Toivotaan kumminkin parasta. Kaisla hoitaa jos Lelun paikat eivät ole kunnossa...
Lehtijutun mukaan Upi oli henkilökohtaisten syiden takia kieltäytynyt karsintaottelusta. Ja Lelua oli vasta sen jälkeen kysytty mukaan. Mutta olisiko siinä sitten syy miksi Eskokaan ei ole mukana? Itse uskon että Sammelvuo ottaa kyllä joukkueeseen kaikki parhaat / sopivimmat saatavilla olevat pelaajat mutta miksi joku ei ole mukana niin selviää yleensä jälkeenpäin.
Mutta pitää muistaa myös se tosiasia että ilman näitä kaiken maailman "asiantuntijoita" kommentteineen tällä foorumilla olisi aika hiljaista. Että antaa palaa vaan spekulaatioita ja selityksiä kehiin. Itse ainakin kommentoin pelin jälkeen kävi miten käviTaitaa tällainen spekuleeraus olla ihan turhaa. Asianomaiset yksin tietävät totuuden, eikä sitä muille lauleta. Parhaansa kaikki yrittävät tehdä.
Jäkiviisastelu matsin jälkeen on vielä turhempaa. Ja sitä varmaan harrastetaan, etenkin jos lopputulos ei ole ihan toivottu. Kaiken maailman "asiantuntijoita" ilmestyy palstalle kertomaan kuinka olisi pitänyt valita ja peluuttaa ja passailla ja ottaa aikalisiä ja syöttää hypäriä leijan sijaan ja ja ja...
Taitaa tällainen spekuleeraus olla ihan turhaa. Asianomaiset yksin tietävät totuuden, eikä sitä muille lauleta. Parhaansa kaikki yrittävät tehdä.
Jäkiviisastelu matsin jälkeen on vielä turhempaa. Ja sitä varmaan harrastetaan, etenkin jos lopputulos ei ole ihan toivottu. Kaiken maailman "asiantuntijoita" ilmestyy palstalle kertomaan kuinka olisi pitänyt valita ja peluuttaa ja passailla ja ottaa aikalisiä ja syöttää hypäriä leijan sijaan ja ja ja...
Kiinnostaa myös..mun mielestä tämä on keskustelupalsta. mutta kerro sinä nyt mitä täällä saa kirjoittaa ?