Harmillisen vähän Suomessa pelataan paippia. Tässäkin finaalissa Savolta vähän ja Loimulta ei käytännössä lainkaan. Iso ero siihen mitä se on kun peli menee oikeasti kovaksi. Riihimäki-Sivula komboa kutosesta myös ikävä.
Olen yrittänyt olla asioista puolueeton, mutta Savolle 3-0. Toivottavasti näin ei käy
Upi, silloin sukupolvi taaksepäin, kun Hönön suuri idea oli tehdä Upista yypee, rallatteli Sammossa ilmavia paippeja. Olihan ne näyttäviä.Harmillisen vähän Suomessa pelataan paippia. Tässäkin finaalissa Savolta vähän ja Loimulta ei käytännössä lainkaan. Iso ero siihen mitä se on kun peli menee oikeasti kovaksi. Riihimäki-Sivula komboa kutosesta myös ikävä.
Jos alkukauden taaperrus (hetkittäin) oli suunniteltu juttu, niin melko kiero savolainen on.No niin, Dolehan on nyt suorastaan nerokas valmentaja.
Hellanlettas kun nyt sinun pieni narsistisuus kolahti. Jaksuhalit ja silleen.Pitäähän se käydä lukemassa mitä paskaa täällä kirjotetaan. Miksi minä olisin luikkinut takavasemmalle? Kerroppas se ja kerro myös missä asiassa olen ollut väärässä ja milloin? Se vaan joillakin kestää vähän enemmän aikaa että alkaa raksuttamaan. En totisesti seuraa tätä kanavaa enää säännöllisesti. Ja jos tämä on Suomen ainoa lentopallofoorumi niin taso on kyllä aika heikkoa. Täällä on suurimmaksi osaksi vain kyttääjiä, joilla ei ole itsellään mitään asiaa.
Sellainen vanha viisaus on että jos ei ole hyvää sanottavaa niin sitten on parempi olla hiljaa häpeäksi olet kyllä pohjoisen lentopalloihmisillePitäähän se käydä lukemassa mitä paskaa täällä kirjotetaan. Miksi minä olisin luikkinut takavasemmalle? Kerroppas se ja kerro myös missä asiassa olen ollut väärässä ja milloin? Se vaan joillakin kestää vähän enemmän aikaa että alkaa raksuttamaan. En totisesti seuraa tätä kanavaa enää säännöllisesti. Ja jos tämä on Suomen ainoa lentopallofoorumi niin taso on kyllä aika heikkoa. Täällä on suurimmaksi osaksi vain kyttääjiä, joilla ei ole itsellään mitään asiaa.
Luistavia suksittelukelejä. Toivottavasti jatkuvat mahdollisimman pitkään.Tulin käymään katselemassa ja kävin sinun vittuiluviestin lukemassa. Mulkkuja ovat ihan muut kuin Bongaaja 🤭. Hiihtokelit ja lomat jatkuu!
Hämeenlinna oli surkea eilen. Takavuosien kesto menestyjä on varjo entisestä. Kyllä Puijo varmaan jonkin verran finaalissa laittaa kampoihin.Onneton homma toi huominen sillä Pölkky voittaa cupin menen tullen. Kertoo paljon sillä, rahalla saa ja hevosella pääsee vai kuinka se oli?
Onnea Pölkky cupista ja tod. näk koko sarjasta?
Ai kun Valepa ei pärjänny edes final fouriin niin cupin arvo tippui tänä vuonna? 😂 Kannattaa opetella käsittelemään tappioita, niitä on tulossa sinne lisää..😘Kuppikannu oli nyt alehintainen, mutta sehän ei ole Savon syy, vaan seuraus Savon todella varmasta verkon haltuunotosta.