Savolla kans onkelmia viruksen kanssa.
Savolla kans onkelmia viruksen kanssa.
Jaahas, kuinkas tästä nyt Savossa jatketaan?Pelaajalta kellä on🙏
Ei sota yhtä miestä kaipaa. Mutta ikäviä nämä ovat joka tapauksessa. Ja mitä vielä näemmekään esim. seuraavan kuukauden aikana😕😷Savo Volleyssa yksi koronatartunta - Savo Volley
Muu joukkue on ollut omaehtoisessa karanteenissa, ja pystyy lähtemään cupin Final Four -turnaukseenwww.savovolley.fi
Ei tiedetä kuka pelaaja kyseessä, niin voipi olla paha menetys, jos ei pääse pelaamaan. Muilla ei onneksi taruntaa ole ilmennyt eikä mitään oireita.
Eli näillä näkymin kyllä Savokin on peleihin osallistumassa onneksi.
No, jos Valepalta esim Mikko Esko ois poissa, niin ei kovin hyvää lupais. Sama toki Savolla, jos tämä tartunnan saanut nyt olisi vanhempi Ivanovin veljeksistä eikä tämän takia pystyisi osallistumaan.
ihan niinku Valepakin jatkaa.. 🤷♂️Jaahas, kuinkas tästä nyt Savossa jatketaan?
Onkos lentopallossa muuten samanlailla kuin monissa muissa lajeissa että cupissa voi edustaa vain yhtä seuraa kauden aikana? Tuli vaan mieleen kun tämä Savon Michelau pelasi syksyllä ettan riveissä mestaruusliigan ottelussa joka oli samalla suomen cupin jatkopaikkoihin vaikuttava ottelu
Minä puolestani luulen, että Michelau on edustuskelvoton välierässä, koska pelasi jo CUP ottelun Ettassa.No toivotaan, että ei ole! Turhaa sitä hyvää miestä istuttaa penkillä.
Minä puolestani luulen, että Michelau on edustuskelvoton välierässä, koska pelasi jo CUP ottelun Ettassa.
Tämä on helpommin sanottu kuin tehty. Olen yrittänyt löytää cupin sääntöjä jostain, mutta vielä ei ainakaan ole onnistunut. Liigan sarjamääräykset kyllä löytyvät, mutta niissä otetaan kantaa cupiin vain tuomarimaksujen osalta.Onko luuloa vahvistamaan ja sitä tukemaan selkeä lainaus säännöistä?
No tälläistä nyt ei pysty kieltämään millään. Ei voida ihmistä estää harjoittamasta ammattiaan. Sama kuin Ranen putki Oy:stä lähtenyt asentaja ei saisi vaihtaa työpaikkaa Reiskan LVI:hin...Minun vaatimattoman käsitykseni mielestä jo se kauden aikana samassa kilpailussa eri seurojen edustaminen on väärin, mutta sehän jo toteutUI jo siirtymisessä Etasta Savoon.