Juu, eiköhän se perusajatus urheilussa ole että pääsee näyttämään osaamistaan pelien kautta.Turhaahan noista puhuu edes kun seurat on itse halunneet 3 kertaisen sarjan ja aika paljon itse vaikuttaneet ottelu ohjelmaan miten haluavat pelit pelata .
Juuri siitä katsoin. Muutamankerran kun räpelsi, niin kuva palasi. Ei hajuakaan miksi välillä häviää. Veeti muuten lopetti matsin, kun passari pelasi tyhjille. Vastus painotti torjunnanKatoitko siitä belgien omasta kanavasta? Taitaa olla joku esto tietyille peleille?!
👍😊🏐💪Juuri siitä katsoin. Muutamankerran kun räpelsi, niin kuva palasi. Ei hajuakaan miksi välillä häviää. Veeti muuten lopetti matsin, kun passari pelasi tyhjille. Vastus painotti torjunnan
Maaseikin nelospaikan hyökkäystä varten, jolloin Veetin vartija hyppäsi keskarille. Aika hyvä paukku Veetiltä iskurajan pintaan. Varmaan mukava voitto, kun viimekaudella Maaseik otti käkättimeen, vissiin joka kerta Roeselarelta.
Niin. Kyllä varmaan kannattaisi seurata niitten muidenkin tekemisiä. Nyt on vaan niin, että meikä seuraa naapurinpojan etenemistä urallaan. Joku muu saa seurata niitten muiden otteita.Kovia juttuja kun pitkä poika pääsee kokoonpanoon ja käymään kentällä 😱 eikö se ole se tavote kun ammattilaiseksi pyrkii. On hauskaa kun joku superjunnu on kokoonpanossa niin ylistetään , siellä on muitakin suomalaisia jotka ovat pelaavassa kokoonpanossa illasta toiseen .
👍🏻Niin. Kyllä varmaan kannattaisi seurata niitten muidenkin tekemisiä. Nyt on vaan niin, että meikä seuraa naapurinpojan etenemistä urallaan. Joku muu saa seurata niitten muiden otteita.
Ei tietääkseni, vaan on kahden viikon harjoittelutauko. Vai onko juuri tullutta tietoa? 18.12. Pitäisi jatkuaBelgiassa vissiin keskeytettiin sarja koronan takia pariks kuukaudeks?
Ei tietääkseni, vaan on kahden viikon harjoittelutauko. Vai onko juuri tullutta tietoa? 18.12. Pitäisi jatkua
No niinpäs. ☹Joo voi olla, että mulla on väärää tietoa. Täällä näkyi löytyvän, että pelejä olisi jouduttu tässä juuri lykkäämään koronan takia. https://new.in-24.com/News/344176.html