Ei ole tämä Mutka, josta puhe niin Hurrikaanissa ikinä pelannutkaan.. 😂-95 syntynyt l. 23v. ja "vuosia" pelannut ammattilaisena? no sammon kaksi vuotta ehkä mutta hurikaaniaika en usko, rahallisesti tarkoitan.
Ei ole tämä Mutka, josta puhe niin Hurrikaanissa ikinä pelannutkaan.. 😂-95 syntynyt l. 23v. ja "vuosia" pelannut ammattilaisena? no sammon kaksi vuotta ehkä mutta hurikaaniaika en usko, rahallisesti tarkoitan.
Ei ole tämä Mutka, josta puhe niin Hurrikaanissa ikinä pelannutkaan.. 😂
Olipa taas video. No, nyt näyttää entistäkin paremmalta joukkue! Vielä kaipaa toki sen liberon, yhden yleispelaajan ja kolmannen keskitorjujan ainakin.
Hienoja uutisia Savon suunnalta. Kyllä täällä niin Vantaalla jo odotetaan Savo Volleyta vieraaksi. Täytyy varmaan laajentaa Lumo-hallia, että saadaan kaikki katsojat sopimaan.
Savo Volleyn tiedotusta pitää kehua. Fedorin ja Severin välinen keskustelu on ollut tämän alkavan paras video. Oli hymy katsojalla herkässä, kun nuoret lahjakkuudet vielä näyttelivätkin hyvin. Lelusta ja Sillistä jätkät heittivät hyvää läppää. Hyvin käsikirjoitettu ja sujuvasti toteutettu. Ainakaan tiedottamisen taitojen puutteesta ei seuraa voi moittia.
No perjantaina taas tulee Savolta sopimusta julki, kuvahan tuli jo instaan mutta pelaajan naama oli peitetty.. Vahva epäilys että Raadik..
Tänään Tervon Lohimaassa urheilutapahtuma ja varmaankin leikkimielinen kisa. Mutta asiaakin on: Kuka lienee Savo Volleyn julkaisu? Itse luulisin, että Mutkan Allu. Allu on muutenkin paikalla. - Kyllä olisi mukava tuohon suht lähelle mennä itse tapahtumaan, mutten taida nyt ehtiä. - Nauttikoot kaikki beachistä yms.!
Raadikki on arvaukseni..
Savolaenen oikeilla jäljillä tosin aika usea sen jo tiesi.Raadikki on arvaukseni..
Savolaenen oikeilla jäljillä tosin aika usea sen jo tiesi.
Raadik on viimeinen hihamies Savo-Volleyssä.
Toista nimeä ei ole julkaistu ainakaan vielä ainoastaan Savo-Volleyn uusi maskotti velemu nimeltään.
Ei ole ainakaan vielä näyttänyt kuka maskin takana on.
PLH-setä on Raadikista hyvin, hyvin iloinen. Olen varmasti seuraavastakin sopimuksesta, kenelle se sitten tuleekin!