Jututin Lelua tänään niin tyylilleen uskollisesti vastasi uteluun milloin kehissä: "mitäpä minä höyryämään kentälle kun Höyry (Häyrinen) takoo palloo kenttään".. 😂
Joopa, kyllä se Lelu ehtii kentälle päästämään lyöntiensä saattelemana höyryjä Mikasan kautta!
Itse varsinainen Höyry on ihan kelpo pelipäällä ollut, paitsi silloin Vieremällä.
Savolla kulki, mutta ihmetyttää Lakkojen "normaalit" pistemiehet: McCarthy, Grant, Sippola jne. Yhtä pistettäkö per mies lähtivät kolmesta erästä hakemaan?? Nyt sitä latautumista seuraaviin peleihin...
Ei ihme, että peli oli aivan ohi reilussa tunnissa erätaukoineen?
Nyt sitten Savolla peri vierasottelua- toivotaanpa ihan tosissaan kuutta vieraspistettä. Harmi, kun olen aika monesti ollut Lumossa, Korsossa, etten nyt sitten pääse. Kuukauden päästä olisi ollut mahollista, siis siinä joulukuun alussa. - Kotiotteluun 3.11. Akaata vastaan on Raine Siltala taas koonnut ansiokkaasti tapahtumia oheistuotteiksi. Hyvä! Itse pelissä sitten mm. Eetu Herrera, Panu Pitkänen ja Ville Heiskanen vastassa.
Luin eilen Savon Sanomista urheilulajien suosiosta, niitten laskuista ja suosionousuista.
IKÄVÄ KYLLÄ: Lentopallo on laskussa. Täälläkin monet kirjoittavat hyviä ehdotuksia suosion lisäämiseksi. Hyvä niin. Nyt on korkea aika ottaa myös liitossa ja LML:n pää- ja alueorganisaatioissa iso lusikka käteen ja alkaa etsimään suosion kasvua.
Minä toivon, että Savon toimet tiällä Savon mailla auttavat nuoria ja aikuisia. - Mennäänpähän hyvää ja aktiivista höyryä eteenpäin!