Essolla ei ollut hajuakaan tästä Kasperia ajattelivat.Nyt oli toriparlamentti aika hukassa...
Essolla ei ollut hajuakaan tästä Kasperia ajattelivat.Nyt oli toriparlamentti aika hukassa...
Ei se tällä kaudella näytä muidenkaan rosterit mitään ihan veret seisauttavia olevan joten samaa mieltä että ihan kilpailukykyinen sakki Savollakin on.Noh, minun silmääni Savon rosteri näyttää hyvältä. Toki edellyttäen, että ulkkarit ovat hyviä.
Jokela,Siirilä ja Rasinperä laatumiehiä.
Jennesistä povataan "uutta Pettyä", eikä Micheleaukaan tusinamies ole.
Passari Shewardista paljon riippuu pelin laatu.
Tikkala on ok, kehitysloikan tarvitsee. Syvyyspeluri, vähintään.
No Kuopiossa on kuitenkin muistaakseni 8 peliä luolassa ja 2 Siilinjärvellä joka on nelkein Kuopiota ponssorien takia pitää pelata muuallakin joka on ymmärrettävää mutta paljon enempi Savilahden luolassa kun viimekaudella Kuopiohallissa.Lyhyellä otannalla SS:n jutusta Savolla ensi kaudella 9 kotiottelua jotka ovatkin vieraspelejä. Roadshow...
Onko siinä joku määrä että pitää pelata että tulee kotisaliksi.Suomen hienoin areena lentipalloon käyty katsomassa. Harmi kun pelejä vaan 7 runkosarjassa. Ei juurru ei joukkue Kotikentäksi.
Kävin SV:n alkuaikoina kaikki pelit katsomassa Kuopiossa ja Siilissä mutta alkoi ketuttamaan V:llä kun ei voinut katsoa kaikkia muita kotipelejä ja aloitin yhden miehen protestin. Samalla Ruudun taso oli niin skeidaa että koko touhu jäi vasemmalle. No kannan rahaa Kuopion muille seuroille. Nyt on olosuhteet parhaat mahdolliset, ei muuta kuin peliä ja kulttuuria juurruttamaan ja jätetään se älytön show ympäri pikkukyliä väliin. Pelaajatkaan ei tykkää hirveästi.Onko siinä joku määrä että pitää pelata että tulee kotisaliksi.
Luulen että pikkuhiljaa ottelut lisääntyy luolassa kun ponssorit antaa myöten.
En ole vielä käynyt mutta kuullut että tosihyvät tilat on nyt siellä,Kuopio tarvitsi sellaisen Kuopiohallissa oli pelit talkoolaisilta kovan työn takana.
Asiahan ei minulle kuulu mutta en ole missään muualla kuullut että taloudelliset tukijoukot (sponsori) vaatisivat pelejä johonkin maakuntasaleihin. Kuulostaa oudolta perusteelta varsinkin kun uusi hieno halli vetää yleisöä moninverroin seurantaloihin ym. verrattuna.Onko siinä joku määrä että pitää pelata että tulee kotisaliksi.
Luulen että pikkuhiljaa ottelut lisääntyy luolassa kun ponssorit antaa myöten.
En ole vielä käynyt mutta kuullut että tosihyvät tilat on nyt siellä,Kuopio tarvitsi sellaisen Kuopiohallissa oli pelit talkoolaisilta kovan työn takana.
No ainakin Keiteleen saha järjestää Pielavedelle samana päivänä kun peli on metsänmyyjille ison tilaisuuden liikunta hallin vieressä olevaan Suojala tanssitaloon siellä on kaikenlaista ohjelmaa ja ruokaa ja juomaa pelin alkuun suurin osa tulee illan peliin.Asiahan ei minulle kuulu mutta en ole missään muualla kuullut että taloudelliset tukijoukot (sponsori) vaatisivat pelejä johonkin maakuntasaleihin. Kuulostaa oudolta perusteelta varsinkin kun uusi hieno halli vetää yleisöä moninverroin seurantaloihin ym. verrattuna.
Onkohan tämä em. peruste faktaa?