Einomies tietää yhtähyvin kun minäkin että niin sanottuja helppoja otteluita ei olekkaan.Savo Volleylla 3 peliä edessä, joissa kaikissa mahdollisuus palauttaa asenne ja itseluottamus tasolle, jonka avulla savolainen väki on aikanaan vääntänyt kivisiltä pelloilta elatuksen ja varauden.
Hurmos tulee keskiviikkona vieraaksi. Räsäsen ja Häyrisen tähdittämä ryhmä ei ole aivan vailla mahdollisuuksia, vaikka toki suosikkina Savo Volley lähtee otteluun.
Vantaalla on lauantaina vastassa kuumemittariin perehtynyt Ducks. Toivottavasti ankat ovat toipuneet pelikuntoon, ettei pisteisiin Korsosta tottunut savolainen tähtisikermä nujerra armottomasti ankkoja kolmessa erässä.
Suomalainen lentopalloväki jännittää, kuka ykkössarjalainen joukkue saa Suomen Cupin 2. kierroksella vieraaksi Savo Volleyn. Viimeksi Cupin kannu matkasi juhlahumun keskelle niin Saanaan kuin maakunnallisiin kinkereihin. Cup-kannu halutaan varmasti edelleen säilyttää ahtaaksi muodostuneessa vitriinissä.
Olin vajaa viikko sitten katsomassa Hurmos-ankat peliä ja Hurmos oli siinä aika ylivoimainen.
Hurmos ei ole helppo kenellekään siellä on entisiä kovia Savo Volleynkin pelaajia Eetu ja Mikko.
Mika vähän jututinkin siellä antaa takuulla täyden vastuksen Savon vielä vähän rammalle joukkueelle.
Duksc kotonaan ei ole helppo pala jos Valepa ei väsytä sitä ensin kunnolla 5 eräisellä.
No onneksi Savo ehkä saa ainakin passarin saikulta peliin Ilja saa apuja passaripeliin.
Vajaa viikko niin tulen korsoon ihan voitto mielellä, hyvä ystävä ankoista on luvannut minulle ilmaisen pelin ja kahvitkin kahviosta sekä hyvän katselupaikan ankkojen fanien keskelle, siitä olen Savoa kannustanut monta vuotta itseasiassa jo Sampoakin eikä mitään kinaa riidasta puhumattakaan ei ole ollut.