Savo Volleyn ensimmäinen peli kolmeen viikkoon ei sujunut hyvin - Savo Volley
TUTO Volley vei Nunnavuoressa viisieräisen kamppailun.
www.savovolley.fi
Ketä sanoi että Lelun vika? En minä ainakaan.No tulihan se sieltä Lelun vika😊👍Niin minäkin olisin antanut ja pistänyt Iljan kans pelaan kun muutenkin yhdessä pelaa!
Juu huono peli, tietääkseni Raadikilla ei ole mitään, pelannut lähes kaikki pelit ennen joulua joten luulen että annetaan vähän huilata ennen tärkeitä pelejä, ehkä Jauhiaisella samaa.Mikäs Jauhiaisella? Ja kuntoutuuko Raadik Suomen Cupiin?
Lue Savon otteluraportista. Iloinen syy.Mikäs Jauhiaisella?
Kuka pslstaisista uskoo että Dole pelaa tuolla kokoonpanolla Cupin, eiköhän siellä ole Raadik ja Jauhiainen nyt ainakin aloituksessa, no Valepa on tosi vahva joukkue jos korona ei ole vienyt avainpelaajia.Kysynkin palstalaisilta kuka uskoo että tolla peluuttamisella voittas Cupin☝Minä en.
Hyvin treenanneet kestää kyllä ja toisinpäin. 😉Erikoinen juttu Savon ja Valepan ei ollut pelejä ja puolet loukkaantuneita☝Tiuhempi tahti vaan Suomeen kyllä loputkin putoo😥
Juu, osalla vajaan 4 kk ja 16 peliä. Kova on tahti ammattilaisilla, toista se noissa amatöörisarjoissa, kiakkoliigassa n 40 peliä. Koronan varjossa sielläkin...Erikoinen juttu Savon ja Valepan ei ollut pelejä ja puolet loukkaantuneita☝Tiuhempi tahti vaan Suomeen kyllä loputkin putoo😥
Mikä joukkue voitti pronssimitalin?🏆
Se on kultamitali! - Savo Volley
Savo Volleyn historian ensimmäinen kultamitali tuli selkeällä voitolla Tiikereistä.www.savovolley.fi
Vantaan Konkarit tais olla, en kerenny pronssipeliä seuraamaan kun kokkailin evästä finaalia varten..Mikä joukkue voitti pronssimitalin?