Onko koskaan? Joku hämärä muistikuva on että olisi mut en ole kyllä varma. Käsittämätön tulos joka tapauksessa🙄Koska miesten liigapelissä viimeksi on jääty 7pinnaan?
Onko koskaan? Joku hämärä muistikuva on että olisi mut en ole kyllä varma. Käsittämätön tulos joka tapauksessa🙄Koska miesten liigapelissä viimeksi on jääty 7pinnaan?
Nyt täytyy kyllä sanoa ilkeesti! Ei kyllä kehitä ketään pelaajaa eikä lajia,viemällä tollaseen 70 luvun halliin Savon hyvän joukkueen😏On ninkun olis sosiaalitoimiston puolesta käydään näyttämässä että tämmönenkin peli olis Kuopiossa.Olin meinaan paikalla☝Olis kivatietää mitähän noi Duksinkin pelaajatkin ajatteli! Joroisten parasta oli kun kaveri jää eläkkeelle 40v palveluksesta Joroisten kunnalta😊Palkittiin pelissä.
Minä ajattelen sen niin kun Ouluunkin tuli uusihalli,että tätä vietäs isompiin eikä pienempiin halleihin! Jos tykkää kun kahvilaan mahtuu 4-8 ja vessaan yksi.En näe tulevaisuutta noissa pikkupaikkakunnan halleissa. Oma kotisali ja hyvät palvelut ainoo tie menestykseen.Tunnelmaa ei ollut olleenkaan vaikka Perälä koitti hehkuttaa kovin.Valepa esiintyy isoilla areenoilla,sen ymmärrän☝
Minäkin olin paikalla ja miesten vessassa oli ainakin 5 pönttökoppia ja saman verran pisuaareja. Missähän vessassa kävit? Ei nyt ihan mitä tahansa soopaa tarviis kirjoittaa.. 🙈Minä ajattelen sen niin kun Ouluunkin tuli uusihalli,että tätä vietäs isompiin eikä pienempiin halleihin! Jos tykkää kun kahvilaan mahtuu 4-8 ja vessaan yksi.En näe tulevaisuutta noissa pikkupaikkakunnan halleissa. Oma kotisali ja hyvät palvelut ainoo tie menestykseen.Tunnelmaa ei ollut olleenkaan vaikka Perälä koitti hehkuttaa kovin.Valepa esiintyy isoilla areenoilla,sen ymmärrän☝
Savilahtea odotellessa..Jos olen oikein ymmärtänyt on Kuopioonkin tulossa oikea palloiluhalli Kuopiohallin lisäksi että toivoa on että pienistä saleista ehkä päästään.
Kun kerran otettiin nokkiin, otettiin sitten reilusti - Savo Volley
Lentopalloseura Etta tyrmäsi Savo Volleyn kotisalissaan puhtaasti.www.savovolley.fi
Samaa Veikkaa veikkaan minäkin, ei Lelu pettänyt pahiten eilenkään mutta jotain on tehtävä ja ZhbankovKoko porukka oli pihalla eilen, tuosta on ainakin helppo parantaa, jokaisen. Etta oli kyllä hyvä ja taktiikka toimi loistavasti, ei jääny epäselvää kumpi oli päivän parempi. Huomenna hyvässä vireessä oleva Lakkapää uuden Belizen yp:n kera on hyvä mittari miten Savo saa eilisen sukelluksen nollattua, vai saako. Veikkaan, Veikan tämän päivän 18-v synttäreiden kunniaksi, että 3-1 menee huominen peli.