Raine on nykyään Ahooy Creativen hommissa TampereellaRaine on mestari niissä hommissa.
Raine on nykyään Ahooy Creativen hommissa TampereellaRaine on mestari niissä hommissa.
Eikös Raine aina jotain tee sieltäkäsinkin ainakin minulle on jäänyt sellainen kuva.Raine on nykyään Ahooy Creativen hommissa Tampereella
Olihan se tässä Limanov jutussakin jossainmäärin mukana ainakin jutun mukaan.Eikös Raine aina jotain tee sieltäkäsinkin ainakin minulle on jäänyt sellainen kuva.
Ei kai aina?Eikös Raine aina jotain tee sieltäkäsinkin ainakin minulle on jäänyt sellainen kuva.
Ei kai aina?
Minusta pohjanoteeraus tuo oli, pitkä ja turha 🤨Kaikkihan tietää minkälainen pelaaja Limanow on.
Savolla ylivoimaisesti parhaat nettisivut, Savo yrittää uudistaa suhtautumista lentopaloon ja on mielestäni onnistunut siinä, Raine on mestari niissä hommissa.
Aikalailla erilaisia pelaajajulkaisuja tänä vuonna Savolta tullu..Sawon huumori kyllä hyvää mutta se on sitten eri kysymys kannattaako urheiluseuran marginaalisia resursseja tuhlata viihteeseen?
Näinä kylminä korona aikoina Savo tuonut näillä pelaaja julkaisuillaan ja muilla tempauksillaan vähän väriä tähän värittömän ja joidenkin seurojen olemattomaan tiedotukseen, mitähän pahaa huumorin siivittämillä jutuilla on.
Yritys hyvä kymmenen,lopputulos varmaan nolla seuran kannalta suhteessa panostus/tuotot. Näin ajattelisin. Nuorempaa väkeä todella haastavaa saada "eläkeläisten" sekaan katsomoon meidän lajissamme.Rainen konstit varmaan ok! Mutta ei niistä ollut Savo valmis maksaan enään☝
Väärin luultu, korjataas nyt että Raine irtisanoitui itse Savon hommista kun uusi työtarjous tuli eteen.Rainen konstit varmaan ok! Mutta ei niistä ollut Savo valmis maksaan enään☝