Lelu on pelannut noi 8-10 passarin kanssa! Kaikki on osannut nopeen temmon☝️Tie sitten miksi haluat Lelun nyt haukkua ,kun Fedestä puhumme?
En minä lelua hauku. Se on vain faktaa.Lelu on pelannut noi 8-10 passarin kanssa! Kaikki on osannut nopeen temmon☝Tie sitten miksi haluat Lelun nyt haukkua ,kun Fedestä puhumme?
Kyllä sen kaikki tietää.Ei sitä kukaan epäilekkään sen takia ollaan passaria vaihtamassa!! Että löytys nopeen antaja😊👍Luuletko tosiaan että olet ainoo joka sen tietää!!
No mitäs tässä nyt pitäis tehdä? liigan viihdyttävimmältä pelaajaltakin saatu arvonimi: HAUSKA.Täyttä asiaa puhut👍Tyrvääläinen peruskateus iski jälleen! Molemmilla herroilla yhteensä yli 400 maaottelua!! sais pasmakin hävetä😥
Ducksin sanansaattajilla BMI on siis selvästi pienempi kuin IQ. 😉Lelu muuten aikoinaan sano mulle kun kysyin luetko näitä☝️Aikoinaan kyllä! Kaksi selvä
järkistä on! Einomies,Konkari☝️Pasmaa ja Kassua sano hauskoiksi! Sekä päälle kyllä keskustelupalsta pellet tarvii😁Tie ketä sitten tarkoitti?
Eipä tietoo julkaisuista ja ei ole mitään asiaa hallituksen kokoukseemkaan. Perjantaisin niitä on tullut mutta tuskin juhannuksennakaan uutisoivat, ties vaikka ke tai to, nämäkin ihan arvailuja.Sawolaenen varmaan tietää onko tänään juttua pelaajasoppareista, muistaakseni tänään on hallituksen kokous ja saatat olla siellä kuulolla, torillakin kuulostaa siellä liikkuvan tietoja, täällä torilla vähemmän Iljastakaan ei kummoisia juttuja joukkueesta saa irti.
Puolustelin talkoohommia itsekkin, täällä Savossa ainakin toimiva lisätulo seuralle aina ollut ja tulee olemaan. Väitän että muuallakin!Toisilla palstoilla on kirjoitettu tai oikeastaan vaan yksi talkooväen tarpeettomuudesta minä olen yrittänyt puolustaa heitä.
Luin tuossa että Savon talkoolaisille oli jonkinlainen kiitostilaisuus hiljakkoin.
Siinä mainittiin että seura ei voi toimia ilman talkooväkeä eli ne on elinehto ainakin Savolle ja varmaan hyvin monelle muullekin seuralle.
Puolustelin talkoohommia itsekkin, täällä Savossa ainakin toimiva lisätulo seuralle aina ollut ja tulee olemaan. Väitän että muuallakin!
Eipä noita kunnon ottelutapahtumia ilman talkooväkeä pelaajat ja staff rakentaisi ainakaan Savossa nykytyylillä, pelaajat arvostavat paljon talkooväkeä kun valmiiseen pöytään voi tulla ja kahvikupposenkin saa kätöseen pukkariin matkalla. Tietysti jos vedetään mainoksitta, musatta ja ilman oheispalveluja niin pelaajat varmaan sen verkon virittelisi ja eiku peli käyntiin.. 🤷🏼♂️
Viime kaudella toki musatonta ja kuulutuksetonta ottelua sai Savon vieraspelistä ihmetellä Ruudusta, karmea kokemus kommentoi pelaajatkin kasvotusten myöhemmin, ja ruudusta ennemmin hautajaisiakin katselee kuin tuommosta ”ottelutapahtumaa”. 🤦🏻♂️