15.1.2019 .Tällä mennään vieläkin15 tammikuuta postasin tänne että Ivanov ei ole ainakaan vielä niin sanottu voittava pelaaja.Tällä mennään vieläkikin.
15.1.2019 .Tällä mennään vieläkin15 tammikuuta postasin tänne että Ivanov ei ole ainakaan vielä niin sanottu voittava pelaaja.Tällä mennään vieläkikin.
Niin, onhan ikääkin tullut mittariin jo huikeat 20-vuotta joulukuussa. On se kumma....15.1.2019 .Tällä mennään vieläkin
Montaks vuotta lelun sopparia jäljellä???
Pari kommenttia pelaajilta Savon Sanomista:
Siltala: En pysty enkä jaksa olla täyttä kautta maajoukkueessa. Mutta jos minut tarvitaan matkaan niin olen valmiina, pohti Siltala. Ja nähdäänkö ensi kaudella Savossa: Yleisö pitää saada mukaan peleihin, muuten en pelaa, hän arvioi.
Räsänen: Halusin imeä Valepan juhlahetkestä kaiken energian, että ensi vuonna olemme entistä valmiimpia, Savon riveissä jatkava Räsänen muistutti. Kun kausi päättyy tällä tavalla, jättää se kaikille meille nälkää. Palaamme entistäkin vahvempina.
Mikolle erityis kiitos eilisestä pelistä oli minun mielestä Savon paras pelaaja.Pari kommenttia pelaajilta Savon Sanomista:
Siltala: En pysty enkä jaksa olla täyttä kautta maajoukkueessa. Mutta jos minut tarvitaan matkaan niin olen valmiina, pohti Siltala. Ja nähdäänkö ensi kaudella Savossa: Yleisö pitää saada mukaan peleihin, muuten en pelaa, hän arvioi.
Räsänen: Halusin imeä Valepan juhlahetkestä kaiken energian, että ensi vuonna olemme entistä valmiimpia, Savon riveissä jatkava Räsänen muistutti. Kun kausi päättyy tällä tavalla, jättää se kaikille meille nälkää. Palaamme entistäkin vahvempina.
Oli paras ja minun jo vähän ikääntyneisiin silmiini näytti toiminta siltä, että voisi tulla todella kova yypee.Mikolle erityis kiitos eilisestä pelistä oli minun mielestä Savon paras pelaaja.
Mikkonen kautta varmaan vaikeutti armeija, hyvä oli sielläkin Vänrikkinä vapautui.
Ensikaudella luulen että nähdään vieläkin kovempi Mikko kun meneellä kaudella.