Minulle nimi ei sano yhtään mitään...Ehkä joku tuntee ja tietää meriitit...
Tämän verran löytyy jo nyt:tepahannikki kirjoitti: Minulle nimi ei sano yhtään mitään...Ehkä joku tuntee ja tietää meriitit...
Muumi oli ihan pätevä yleispelaaja liigassa ja teki comebackin huipulle biitsin muodossa muutama vuosi sitten, pelaili pari vuotta Petri Piiroisen kanssa aika lähellä Suomen kärkeä.tepahannikki kirjoitti: Minulle nimi ei sano yhtään mitään...Ehkä joku tuntee ja tietää meriitit...
Kun Tiikerit tulee Lumoon ensi kaudella, niin täytyy valmentajalle hankkia lehdistötilaisuuteen Muumi-limuaKonkari kirjoitti:Muumi oli ihan pätevä yleispelaaja liigassa ja teki comebackin huipulle biitsin muodossa muutama vuosi sitten, pelaili pari vuotta Petri Piiroisen kanssa aika lähellä Suomen kärkeä.tepahannikki sanoi:Minulle nimi ei sano yhtään mitään...Ehkä joku tuntee ja tietää meriitit...
Sinkkonen ja Mäkinen vois molemmat vaikka matkata Tiikereihin, varsinkin Sinkkonen. Eri asia sitten menevätkö mihinkään.PassariLiberoHakkuri kirjoitti: Paljon Tampesterissa aikaa viettäneenä ja usein otteluissa kauempaakin käyneenä ynnäilin vähän:
Kaislasalo lähti Lekaa. Mites lie Sakari Mäkisen laita?
Entä Conor Eaton?
Sinkkonen jatkanee?
Ois kiva kohta kuulla Iskun miehistöstä.
Mutta monella varmaan vielä kestää tosi kauan.
Eikös tänään oo VaLePan julistuksia??
Jokohan tällä kertaa Hanna saisi Eevan puhuttua Vampulaan? No, Nicevolleystä tulee Petra Sahlberg kakkosliberoksi. Taylor Bruns tähyää sen sijaan maailmalle, mutta mikäli jatkaa Suomessa, niin Vampulassa edelleen.Bora kirjoitti: Kova kato käy Orpossa, lähdössä on koko ulkomaalaiskolmikko ja Salla Karhu. Eeva Puukkakin on lähtökuopissa Aamulehden mukaan.
cosmic_cowboy kirjoitti:Jokohan tällä kertaa Hanna saisi Eevan puhuttua Vampulaan? ]Itse uskoisin että voisi vaikka onnistuakin. Ja mitä tekee Jokisen Kassu? Olisko Huittisissa seuraava etappi kotia kohti?Bora sanoi:Kova kato käy Orpossa, lähdössä on koko ulkomaalaiskolmikko ja Salla Karhu. Eeva Puukkakin on lähtökuopissa Aamulehden mukaan.
Harmi kun ei päässyt Vuorihotelliin, toivottavasti joku raportoi. Tiedä vaikka valmentajasta ja Hakkurista uutta tietoawaltsu kirjoitti: VaLePan ja Hurrikaanin kohu-uutisia ensi kaudesta tässä odotellaan vesi kielellä...
Odotettu, mutta ei toivottu uutinen. Valepassa puhaltelee muutosten tuulet.Ana kirjoitti: http://www.satakunnankansa.fi/urheilu/ugis-krastinsin-ja-valepan-tiet-eroavat/ Jaahas. Sastamalassakin uusin opein tulevalla kaudella.
Täysin typerä valinta ois, ainakin omasta mielestäni. Miten se hoitais Valepan asioita, kun kesällä on maajoukkue hoidettavana, sekä syksyllä on ilmeisesti EM-karsinnat, jos en aivan väärin muista. Uuden valmentajan täytyy olla koko kesän seurajoukkueessa kiinni, että ollaan syksyllä sitten valmiina, kun alkaa liigapelit.tosikko kirjoitti: Sammlelvuota on huhuttu B) onkohan sillä resursseja ottaa seurajoukkuetta, itse en usko vaan siihen..