Katsoja
Näkeekö kukaan tuota savon sanomien jutun sisältöä? Kiinnostaisi tietää miten seura on kuluttanut loppuun...? Näköjään myös Salomäki haluaa tehdä julkisen avautumiseen..
Facebookissa Salomäki avaa myös tilannettaNäkeekö kukaan tuota savon sanomien jutun sisältöä? Kiinnostaisi tietää miten seura on kuluttanut loppuun...? Näköjään myös Salomäki haluaa tehdä julkisen avautumiseen..
LP Viesti on tehnyt kolme uutta pelaajasopimusta kaudelle 2019-2020. Joukkueeseen liittyvät libero Eveliina Rautiainen sekä keskipelaajat Nea Haatainen ja Inka Mehtola.
Anteeksi kun tietämätön kysyy.Ei pidä vetää hernettä nekkuun kenenkään.Onko se seurojen asia ilmoittaa omista uutisistaan johonkin/jollekin että ne uutisoitaisiin Mestaruusliigan sivuilla? Tätä uutista en ainakaan minä ole niillä sivuilla nähnytMaajoukkuepassari Katja Kylmäaho palaa Hämeenlinnaan ensi kaudeksi.
Hienoa saada suomalainen huippupassari takaisin Kerhoon
"Olen erittäin kiitollinen Kuusamon Pölkylle, että he olivat kiinnostuneet minun palveluksistani valmennuksen osalta tulevalle kaudelle. "
Onko tähän savon kielen kääntäjiltä syväluotaavia tulkintoja?
Kyllä seurat tietävät tiedotuskäytännöt ja että miten uutiset saa myös Mestaruusliigalle.Anteeksi kun tietämätön kysyy.Ei pidä vetää hernettä nekkuun kenenkään.Onko se seurojen asia ilmoittaa omista uutisistaan johonkin/jollekin että ne uutisoitaisiin Mestaruusliigan sivuilla? Tätä uutista en ainakaan minä ole niillä sivuilla nähnyt