Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari kirjoitti: Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Hienoa! Toivottavasti menee eteenpäin tuolla!Kassu kirjoitti: Sakari Mäkinen Belgiaan.
http://www.volleyball-movies.net/sakari-makinen-p5666
Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki kirjoitti:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Valio tiedotustiimi voisi tiedottaa ettei ole mitään tiedotettavaa ?! :silly:Einomies Porkkakoski kirjoitti:Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki sanoi:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Ehkä vaatimattomuuden voisi laittaa heikoimmaksi lenkiksi...Einomies Porkkakoski kirjoitti:Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki sanoi:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
varajäsen kirjoitti:Valio tiedotustiimi voisi tiedottaa ettei ole mitään tiedotettavaa ?! :silly:Einomies Porkkakoski sanoi:Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki sanoi:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Kiitokset palkinnosta ja uskon vahvasti, että Vantaa Ducksin osalta tämä ei jää ainoaksi palkinnoksi .rautakanki kirjoitti: Minun täytyy jo tässä vaiheessa kautta antaa Einomies Porkkakoskelle kauden 2017-2018 positiivisimman"fanin" palkinto.