Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari kirjoitti: Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Hienoa! Toivottavasti menee eteenpäin tuolla!Kassu kirjoitti: Sakari Mäkinen Belgiaan.
http://www.volleyball-movies.net/sakari-makinen-p5666
Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki kirjoitti:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Valio tiedotustiimi voisi tiedottaa ettei ole mitään tiedotettavaa ?!Einomies Porkkakoski kirjoitti:Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki sanoi:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Ehkä vaatimattomuuden voisi laittaa heikoimmaksi lenkiksi...Einomies Porkkakoski kirjoitti:Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki sanoi:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
varajäsen kirjoitti:Valio tiedotustiimi voisi tiedottaa ettei ole mitään tiedotettavaa ?!Einomies Porkkakoski sanoi:Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.rautakanki sanoi:Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.taustaduunari sanoi:Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????![]()
:silly:
![]()
Kiitokset palkinnosta ja uskon vahvasti, että Vantaa Ducksin osalta tämä ei jää ainoaksi palkinnoksirautakanki kirjoitti: Minun täytyy jo tässä vaiheessa kautta antaa Einomies Porkkakoskelle kauden 2017-2018 positiivisimman"fanin" palkinto.