Ne jotka päivittää instaa laittavat päivitykset storyihin ja nehän kait katoaa aika nopeasti. Itse seuraan myös pelaajia instassa ja aikamoisia juhlia ovat viettäneetViimeisin ig postaus nelospelin ennakosta
Ne jotka päivittää instaa laittavat päivitykset storyihin ja nehän kait katoaa aika nopeasti. Itse seuraan myös pelaajia instassa ja aikamoisia juhlia ovat viettäneetViimeisin ig postaus nelospelin ennakosta
Joo, storyt olen huomannut. instagramsivun ollessa suurimpia kanavia seuralle, pitäisi sivulla vierailleelle tulla nopeasti käsitys siitä, että kyseinen seura on juuri voittanut mestaruudeen (kaksi edellistäkin). Se ei käy nyt ilmi kovinkaan hyvin.Ne jotka päivittää instaa laittavat päivitykset storyihin ja nehän kait katoaa aika nopeasti. Itse seuraan myös pelaajia instassa ja aikamoisia juhlia ovat viettäneet
Laitan viestiä instan päivittäjille. Kiitos palautteesta!Joo, storyt olen huomannut. instagramsivun ollessa suurimpia kanavia seuralle, pitäisi sivulla vierailleelle tulla nopeasti käsitys siitä, että kyseinen seura on juuri voittanut mestaruudeen (kaksi edellistäkin). Se ei käy nyt ilmi kovinkaan hyvin.
Mites kovat juhlat sulla oli..? Onko mitali vielä tallessa?Ne jotka päivittää instaa laittavat päivitykset storyihin ja nehän kait katoaa aika nopeasti. Itse seuraan myös pelaajia instassa ja aikamoisia juhlia ovat viettäneet
Valitettavasti joudun käymään töissä ja juhlat joutuu skippaamaanMites kovat juhlat sulla oli..? Onko mitali vielä tallessa?
Tässä pari linkkiä, toivottavasti näkyy:
Välitin toiveesi ja se näyttäisi toteutuneen. Uudestaan - kiitän palautteesta 🙂.Näkyy näkyy, hyviä nämäkin. Silti 2600 instagram seuraajaa odottelee julkaisua.
Hyvä homma. Pieniä juttuja, mutta näillä tehdään tuotteesta ammattimaisempi ja lähestyttävämpi💪🏻Välitin toiveesi ja se näyttäisi toteutuneen. Uudestaan - kiitän palautteesta 🙂.
Keskiviikkona Mestaruusjuhlat peliareenalla klo 19. Sitä ennen kahvitarjoilut.