Hämeenlinnan ja Salon vaihtopenkkiä on pitänyt jatkaa, kun on niin shoppailemassa käyty. Nyt on apuna vielä lukuisat lepopäivät ja kotiyleisö.
Kyllä kyllä, mutta siihen se runkosarjan etu loppuukin. Loppupeleissä punnitaan kumminkin henkisen kantin pitäminen.Eikös nuo lepopäivät ole ihan ansaittuja lepopäiviä ja myös kotietu?
Toni F:ltä ok selostus, mutta Pölkyn valmentajakuvioita on enää turhaa puida. Selostajien ja kommentoijienkin pitäisi päästä siitä pikku hiljaa yli.
Lähinnä vielä edellisen valmentajan ja alkukauden 7/10 saldon muistelusta on kyse. Siis seitsemän voittoa kymmenestä ensimmäisestä pelistä. Nikolic on tehnyt hyvää työtä, jopa parempaa kuin on odotettu.Minulla meni kyllä tämä ohi, mitä Flink siitä sanoi? Itse tykkään hänen selostustyylistään, koko ajan tulee ajantasaista tilastoa ja pelillisen osaamisen puolesta mielestäni parhaimpia ellei paras lentopalloselostaja.
Ellei salolaisuutta viaksi lasketa...Lähinnä vielä edellisen valmentajan ja alkukauden 7/10 saldon muistelusta on kyse. Siis seitsemän voittoa kymmenestä ensimmäisestä pelistä. Nikolic on tehnyt hyvää työtä, jopa parempaa kuin on odotettu.
Tiedän että kommenttini lähenteli saivartelua, mutta pakko oli silti mainita. Itse pidän myös Flinkin selostuksesta eikä miehessäkään mitään vikaa ole.
Hämeenlinnan ja Salon vaihtopenkkiä on pitänyt jatkaa, kun on niin shoppailemassa käyty. Nyt on apuna vielä lukuisat lepopäivät ja kotiyleisö.
Niin, 14 pelaajaa on joukkueeseen ilmoitettu. Lähinnä, koko kauden aikana ja kaikki joukkueet mukaan lukien, olen huomannut, ettei sieltä vaihtopenkiltä juurikaan kentälle pääse. Maajoukkuetason pelaajiakin on istutettu penkillä koko pelin ajan. Luulisi pelaajia turhauttavan. Puuttuuko valmennukselta aika vai taito saada joukkue kuntoon vaihtopenkkiä myöten. Joukkueen strategisesti muuttuva kokoonpano olisi vastapuolelle vaikea paikka.Kyllähän se on Hämeenlinnan pelipäädyssä olevaa penkkiriviä , mitä pitää jatkaa. Siellä missä
loukkaantuneet pelaajat istuvat. Sieltä löytyy mm. Heikkiniemi, Madsen, Principato Ja viimeisimpänä
Orle. On se vähän eri juttu kuin yksi Helminen tai joku Mustonen.
Niin, 14 pelaajaa on joukkueeseen ilmoitettu. Lähinnä, koko kauden aikana ja kaikki joukkueet mukaan lukien, olen huomannut, ettei sieltä vaihtopenkiltä juurikaan kentälle pääse. Maajoukkuetason pelaajiakin on istutettu penkillä koko pelin ajan. Luulisi pelaajia turhauttavan. Puuttuuko valmennukselta aika vai taito saada joukkue kuntoon vaihtopenkkiä myöten. Joukkueen strategisesti muuttuva kokoonpano olisi vastapuolelle vaikea paikka.
Jaa Borakin on toipunut eilisestä tappiosta ja meinaa itkeskellä, vaikka Hämeenlinnalta tänään paljon parempi peli kuin eilen. Pölkky pysyi kumminkin jonkin verran mukana raskaalla jalalla ja noin 50 % pelisuorituksella. Mutta tästähän ne taas pelit vasta alkavat. Kotietu on Kuusamolla ja viikon vaihtuessa nähdään kumpi tämän kääntää itselleen. Toivottavasti nähdään hienoja taisteluita!
Osaatko sanoa millä prosenteilla Hämeenlinna pelasi verrattuna Pölkyn 50% pelisuoritukseen?
Ei ole ihme, että pelaajat kävi kuumana, ja kortteja tipahteli, kun valmentaja näytti hyvää
esimerkkiä