Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2024-2025

Viestejä
1,505
Asia sinänsä ei pitäisi olla mitenkään kiellettyjen listalla. Bongaajahan meinattiin nylkeä elävältä, kun totesin, että Owinon ääni kuulosti tosi karhealta liigan avaustilaisuudessa. Niin tekikin ja johtui mitä ilmeisesti paikalla olleesta äänentoistosta. Lehdistötilaisuuksissa ääni ei ole ollut yhtä karhea läheskään. Senkin todettiin olleen vihjailua, ei ollut. @brdgl oli ensimmäisenä tuomitsemassa toteamustani. Jokainenhan me käsitämme, että hän on nainen ja ei muuten pelaisi naisten liigassa.

Jos et ihan tosiaan suostu myöntämään että äänen karheudesta puhuminen on todella asiatonta ja ällöttävää vihjailua niin ei voi kyllä mitään.
 
Viestejä
2,274
Olen nähnyt juttuja, mutta tuollainen hehkutus on mennyt täysin ohi tai varmaan koko juttu. Osaatko sanoa milloin tämä on julkaistu niin täytyy käydä lukemassa?
ToLe47, muistin väärin. Kyse oli MTV:n jutusta, jossa asiaa hehkutettiin. Ilmoitan kyllä rehdisti, jos olen jossakin asiassa väärässä!

"
– Meillä kävi tavallaan hyvä tuuri. Olimme muiden hakkurien suhteen vähän myöhässä. Owinoon pääsimme onneksi kiinni, huokaa LP Viestiä alkavalla kaudella valmentava Teemu Mäkikyrö, joka korvaa LP Viestin pitkäaikaisen päävalmentajan Tomi Lemminkäisen.
Asiantuntijat ovat ennen Mestaruusliigan alkua lyöneet rumpua, että Owino on naisten kotimaisen pääsarjan paras pelaaja sitten 2000-luvun belgialaissuuruus Virginie De Carnen – joka hänkin pelasi aikanaan Suomessa LP Viestissä."
 
Viestejä
12
Voisiko joku kuusamolainen olla yhtä aktiivinen Esimerkiksi joku tiedottaja:


Koillissanomat tekee mielellään 10 juttua siitä kuinka kedkivertopassareista tehdään jatkuvasti maailman huippuja.


Nyt on kyllä LP Viestin tiedotusosasto tehnyt loistavaa työtä kun on saanut kymmeniä juttuja pelkästää hakkurista paikalliseen aviisiin on täytynyt sitten olla ainakin joka toisessa lehdessä aina juttu että on ehtinyt ennen kautta noin monta juttua
 
Viestejä
2,274
Kenenkään sukupuolesta vihjailu tai transsukupuolisista urheilijoista kertovien artikkelien jakaminen ei kylläkään ole "melko asiallista". Ja Pölkyn pelaajat nyt ei tähän liity yhtään mitenkään.
Täällähän on kirjoitettu, että Pallo-Karhujen lentopallolla ei olisi mitään tekemistä suomalaisen lentopalloilun kanssa. Joku herkkähipiäinen voisi vetäistä herneen nenuunsa tuollaisesta, mutta Bongaaja vain toteaa asian!
 
Viestejä
168
Asiaton käytös.
Ei ole todellista. Ylläpito voisi puuttu brgl:n kielenkäyttöön ja asiattomaan syyttelyyn!
V@tun urpo. Tekopyhä p@skiainen. Kyllä on kaverilla otsaa käännellä ja väännellä muut syyllisiksi ja esiintyä täällä samarialaisena.

Ja Kyllä kiitos. Meikäläisellä se punainen kortti kiireen vilkkaa. Vuosi vaikka alkuun on oikein hyvä.
 
Viestejä
12
V@tun urpo. Tekopyhä p@skiainen. Kyllä on kaverilla otsaa käännellä ja väännellä muut syyllisiksi ja esiintyä täällä samarialaisena.

Ja Kyllä kiitos. Meikäläisellä se punainen kortti kiireen vilkkaa. Vuosi vaikka alkuun on oikein hyvä.
Minä tulisin mielelläni mukaan pariksikin vuodeksi
en ole kirjoitellut, mutta seuraillut sivusta. Vahinkoa ei tue kenellekään.
Mikään ei ole oksettavampaa, kun provosoida ja vitt*#€la nimimerkin suojissa ihmisille, jotka kirjoittelevat tunnistettavalla nimimerkillä.
Itse kuuluu seuran organisaatioon eikä tajua, että häpäisee koko seuran ja yhteisön. Ja lisäksi on niin typerä, että kuvittelee ihmisten olevan tietämättömiä, kuka on kyseessä!!!
 
Viestejä
10,979
Laitan iskelmän keinoin lusikkani kuusamolaisväritteisen kuivalihavellin sekaan. Kuusamo-iskelmän uusin versio ei ole vielä valmis, mutta jotain olen pajallani saanut aikaa.

Kuusamo, nyt kutsu mua ei Kuusamo
pölkkyä en näe jämäkkää
enkä vaaraa sinertävää
Kuusamo, nyt kutsu mua ei Kuusamo
sieltä vaan mä rauhaani keskustella naisten lentopallosta en saa

Kuusamo bababa bon gaa jaa
bababa bon bon bon gaa jaa
baa ba baa ba bababa baa
Kuusamo
bababa bon bon bon gaa jaa
bababa bon bon bon gaa jaa

Musiikki by Danny & Pölkkypäät, Lyrics by Einomies
 
Viestejä
517
Minä tulisin mielelläni mukaan pariksikin vuodeksi
en ole kirjoitellut, mutta seuraillut sivusta. Vahinkoa ei tue kenellekään.
Mikään ei ole oksettavampaa, kun provosoida ja vitt*#€la nimimerkin suojissa ihmisille, jotka kirjoittelevat tunnistettavalla nimimerkillä.
Itse kuuluu seuran organisaatioon eikä tajua, että häpäisee koko seuran ja yhteisön. Ja lisäksi on niin typerä, että kuvittelee ihmisten olevan tietämättömiä, kuka on kyseessä!!!
Tiedätkö muuten mitä. Mä olen tullut tulokseen, että hän vaan ei tajua:)
 
Viestejä
2,274
Bongaajan pitää tosiaan lisätä tarkkuutta, että ei tule syyttä teilatuksi. Tästä jutusta jo mainitsinkin, että se ei ollut Salkkareissa vaan mtv:llä.
 
Viestejä
168
Tunteisiin!

Todellakin meni tunteisiin. Kaveri saa täällä retostella vapaasti aiheella, jonka ylläpito kielsi aivan aiheesta keskustelijoilta. Sitten rakentelee perästä päin itselleen pelastusliivit, joiden selässä lukee, ettei hän ole arvostellut tai kyseenalaistanut pelaajan sukupuoli-identiteettiä, vaan Ruutu-palvelun äänentoistolaitteita.
 
Viestejä
2,274
Todellakin meni tunteisiin. Kaveri saa täällä retostella vapaasti aiheella, jonka ylläpito kielsi aivan aiheesta keskustelijoilta. Sitten rakentelee perästä päin itselleen pelastusliivit, joiden selässä lukee, ettei hän ole arvostellut tai kyseenalaistanut pelaajan sukupuoli-identiteettiä, vaan Ruutu-palvelun äänentoistolaitteita.
Niin, jos asiaa katsoo asiallisesti ilman, että veri pakenee aivoista, asia on juuri noin kuin kirjoitin. Jos se menee jollakin tunteisiin niin sitten menee. Olen lukenut tänään kommentteja, jotka ylittävät kirkkaasti kunnianloukkauskynnyksen.
 
Viestejä
1,246
Laajennetaanpa hiukan perspektiiviä huippuhakkurista. Salossahan hehkutettiin sanomalehdissä jo ennen kauden alkua, että Owino on kautta aikain paras lentopalloilija Suomessa. Jopa deGarnea parempi. Tokihan hän lyö korkealta ja kovaa. Passarilla ei tarvi kuin laittaa kattoa hipova passi niin kyllä lähtee.
Tiedotusväline oli väärä, eikä tuossa Maikkarin jutussakaan ole tuollaista väitetty.
 
Viestejä
2,274
Tiedotusväline oli väärä, eikä tuossa Maikkarin jutussakaan ole tuollaista väitetty.
Oikaisin jo virheeni ja julkaisin alkuperäisen viittauksen. Lupasin myös tarkentaa pisteiden ja pilkkujen sijoittelua :). Bongaajan syötteeseen tulee sentään satoja lentopalloa käsitteleviä artikkeleita viikoittain!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös