Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2024-2025

Aika moni on ollut koko kauden sitä mieltä, että Sotoksen viimeinen kausi Kuusamossa. Kovasti hän kehittyi valmentajana näinä vuosina, mutta aikansa kutakin. Ja jos katsotaan muutama vuosi taakse päin, niin Bongaajalla olisi jo toive seuraavaksi päävalmentajaksi. Ja hän olisi kotimainen päävalmentaja. Paras mitä Bongaaja on nähnyt Kuusamossa :)

En pitäisi ihmeenä vaikka Pölkyllä on jo sopimus seuraavasta päävalmentajasta tehtynä pari kuukautta sitten.
Ja tuo on kyllä jo vanha juttu Sanna Häkkisen hääjuhlista :)

Samaa minäkin kuulin Aamulehden toimituksessa, että aiemminkin pohjoisessa valmentanut Tuovisen Jukka olisi matkalla Pölkkyyn. Siksi ei hakenut maajoukkuepestiäkään. Hyvä valinta Kuusamolta. Siitä se nousee kotimaisuusastekin.

Minusta on pelkästään hyvä asia, että nyt ei ole Koillissanomatkaan alkanut pyörittämään valmentaja-kuvioita kesken playoffsien. Häkkinen on itse julkaissut vastaavan artikkelin omilla somekanavillaan jo useita viikkoja sitten eikä kukaan tarttunut siihen silloin.

Minusta on pelkästään hyvä asia, että nyt ei ole Koillissanomatkaan alkanut pyörittämään valmentaja-kuvioita kesken playoffsien. Häkkinen on itse julkaissut vastaavan artikkelin omilla somekanavillaan jo useita viikkoja sitten eikä kukaan tarttunut siihen silloin.
Se kertonee joko aiheen valtakunnallisesta uutisarvosta tai Häkkisen somekanavien seuraajaprofiilista. Jos se oli Koillissanomien tiedossa, niin silloin toimitus ei ole journalistisesti työnsä tasalla tai sitten journalismi on toimituksessa tulkinnallinen käsite. Toki pikkulehdissä maailma näyttää erilaiselta kuin valtakunnan mediassa. Hyvä niinkin. Molemmilla on tärkeä paikkansa, kuten toki somellakin.

Se kertonee joko aiheen valtakunnallisesta uutisarvosta tai Häkkisen somekanavien seuraajaprofiilista. Jos se oli Koillissanomien tiedossa, niin silloin toimitus ei ole journalistisesti työnsä tasalla tai sitten journalismi on toimituksessa tulkinnallinen käsite. Toki pikkulehdissä maailma näyttää erilaiselta kuin valtakunnan mediassa. Hyvä niinkin. Molemmilla on tärkeä paikkansa, kuten toki somellakin.
Mahto olla paikallisessa lehdessäkin .silloin ku häkkinen sinetti jutun.

Olin yhteydessä Pallo- Karhujen hallituksen puheenjohtajaan ja Pölkyn joukkueenjohtajaan Tarmo Ronkaiseen. Kertoi, että tiedotetaan lähiaikoina.
Lisäksi hän mainitsi että tavoitteena on Suomen mestaruus tänäkin vuonna.

Mahto olla paikallisessa lehdessäkin .silloin ku häkkinen sinetti jutun.
Jos Sotoksen lähtöaikeista on ollut jo juttu Koillissanomissa, niin pyydän nöyrimmästi anteeksi. Vaikka lehti on tullut minulle 80-luvulta lähtien, niin eipä ole pistänyt silmään. Se on toki vain ja ainoastaan TAn virhe.

Valmentajien tulo ja meno ihan okei. Enemmän kiinnostaa minua pelaajien meno/tulo.

Koskelalle haluan toivottaa kaikkea hyvää jatkossa!

Ei journalistisen median pidä miettiä, että onko asia hyväksi joukkueelle vai ei. Todella mielenkiintoista, jos Koillissanomat on tehnty tällaisen ratkaisun.

Jos Sotoksen lähtöaikeista on ollut jo juttu Koillissanomissa, niin pyydän nöyrimmästi anteeksi. Vaikka lehti on tullut minulle 80-luvulta lähtien, niin eipä ole pistänyt silmään. Se on toki vain ja ainoastaan TAn virhe.
Pitäisikö TA yrittää käyttää hieman itsehillintää Pölkky Kuusamon kivittämisessä. Ei siellä ihan kaikkea hoideta perseelleen ja ala-arvoisesti. Ehkä kannattaisi käydä vaikka hiihtämässä ja rentoutumassa Koillismaan hangilla.

Pitäisikö TA yrittää käyttää hieman itsehillintää Pölkky Kuusamon kivittämisessä. Ei siellä ihan kaikkea hoideta perseelleen ja ala-arvoisesti. Ehkä kannattaisi käydä vaikka hiihtämässä ja rentoutumassa Koillismaan hangilla.
Kiitos vinkistä. En silti löydä Koillissanomista edelleenkään juttua, jossa kerrotaan Sotoksen lopettavan Pölkyn valmennuksen tähän kauteen. Eikä Aamulehdenkään uutisessa sellaiseen viitattu, mikä on normaali käytäntö, jos uutinen on ns. vanha ja jo aiemmin jossakin julkaistu.

Keskisuomalaisessa kuulemma julkaistu 4.3. juttu Häkkinen+Gotsis.
Kiitos. Vihdoinkin joku laittaa jotakin faktaa.
Täällä kerrotun perusteella ensin on hyvä, että koko asiasta ei kirjoiteta Koillissanomissa ja pian kerrotaankin, että juttu on vanha ja siitä on kirjoitettu Koillissanomissa jo ajat sitten.
Tulee Koillismaan hangille hiihtelijöistä ruuhkaa.

Täällä kerrotun perusteella ensin on hyvä, että koko asiasta ei kirjoiteta Koillissanomissa ja pian kerrotaankin, että juttu on vanha ja siitä on kirjoitettu Koillissanomissa jo ajat sitten.
Kollissanomista, enkä jutun mahdollisesta muustakaan julkaisemisesta mitään tiedä, mutta Ksml jutun nyt jo itsekin näin, eli se kyllä faktaa :)

Itse olen nähnyt jutun niin kuin kerroin, Häkkisen somesta. Seura julkaisee sopimuksia sitten kun sen aika on. Olisi kummallista, jos seura julkaisee uuden valmentajan pudotuspelien alkaessa tai että Sotiris ei jatkaisi. Ja jutussa lukee, että Sotiris etsii valmentajapestiä Euroopasta. Hänellä oli haku päällä viime keväänäkin. Ja on hyvä, että hakee suurempiin saappaisiin. Oliko muuten Aamulehden jutussa, että on julkaistu aikaisemmin 😁? Niin kuin tapana on 🙂

Lisäys. Joku muu kertoi, että juttu on ollut Koillissanomissa. Bongaaja reissaa ympäri maata työn merkeissä, eikä päivystävä koko aikaa.

Tää teidän läpinä on sitten surkeeta luettavaa. Milloin tulee asiaa itse pelistä?
Ei näy ei kuulu, hyvää päivää ja ollakko vai eikö olla?
Menkää nyt pelin taa ja puhukaa itse pelistä eikä jonnii joutavaa jorgania enää please any more!

Itse olen nähnyt jutun niin kuin kerroin, Häkkisen somesta. Seura julkaisee sopimuksia sitten kun sen aika on. Olisi kummallista, jos seura julkaisee uuden valmentajan pudotuspelien alkaessa tai että Sotiris ei jatkaisi. Ja jutussa lukee, että Sotiris etsii valmentajapestiä Euroopasta. Hänellä oli haku päällä viime keväänäkin. Ja on hyvä, että hakee suurempiin saappaisiin. Oliko muuten Aamulehden jutussa, että on julkaistu aikaisemmin 😁? Niin kuin tapana on
Tää teidän läpinä on sitten surkeeta luettavaa. Milloin tulee asiaa itse pelistä?
Ei näy ei kuulu, hyvää päivää ja ollakko vai eikö olla?
Menkää nyt pelin taa ja puhukaa itse pelistä eikä jonnii joutavaa jorgania enää please any more!
Tämähän oli Tero Anterolle valtava uutispommi. Taas kerran.

Kiitos. Eli Koillissanomien journalismissa, Pölkyn tiedottamisessa ja Bongaajan argumentoinnissa ei mitään uutta.
Näin uumoilinkin.

Kiitos taas kirjoituksesta, olipahan nyt sitten taas asiaa!!!!
Eikö täällä ole nimimerkkiä joka puhuisi asiaa itse pelistä?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.