Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliiga 2024-2025

Viestejä
106
Eikös se ole hyvä että Nurmoonkin on tehty tuplapeli ohjelmaan? Itse näen hyvänä että hallitsevat mestarit Pölkky ja Hurrikaani ovat pelaamassa Kuopion uuden areenan avausotteluissa. Harmi, että se nähdään Kuusamossa negatiivisena asiana.
Eihän siinä mitään, areenan avauspeleinä ihan hyvät. Toinen asia, mikä järjetön ottelusuma sen jälkeen, ei mene jakeluun. Ihmetellä täytyy, kuka niitä otteluita setvii ja kenen näkökulmasta. Toivoa voi vaan, miten pelaajat selviävät, ettei heti kauden alussa ala loukkaantumiset.
 
Viestejä
1,486
Sen enempää kantaa ottamatta, mutta olipas neitokaisella karhea ääni kauden avauksessa :D. Ja tästäkään ei tarvitse kenenkään ottaa hernettä nenukkaan kun niin kumminkin oli.

Eli nyt kun totean että asiaton kommentti, niin olen herneen nenään vetänyt mielensäpahoittaja?
 
Viestejä
378
Eli nyt kun totean että asiaton kommentti, niin olen herneen nenään vetänyt mielensäpahoittaja?
Kyllä, koska miten hän itse totesikaan "Bongaaja on erittäin avarakatseinen". Häntä nyt vaan sattuu kiinnostamaan eri ihmisten äänenpainot ja niiden kommentointi foorumeilla.
 
Viestejä
166
Asiaton käytös.
Nyt ei kenenkään pidä vetää herneitä nenään tai ottaa itseensä, mutta minusta nimimerkki Bongaaja on tekstiensä perusteella herkkähipiäinen ja huonon itsetunnon omaava persoona, jonka äänialasta minulla ei ole mitään tietoa.

Vai olisiko minun sittenkin pitänyt miettiä etukäteen ja jättää tämä henkilökohtainen kommentti kirjoittamatta, koska jokainen lukija ymmärtää sen todellisen merkityksen henkilön persoonaan, sukupuoleen tai seksuaalisuuteen viittaavana kannanottona.
 
Viestejä
4,830
Kauniimman sukupuolen pelaama joukkuelaji, lentopallo, muodostuu urheilijoista joilla on, ainakin suurimmalla osalla, kommunikointikyky. Jos puhutaan naisten lauluäänestä, niin ne ovat sopraano ja altto. Sitten on vielä mezzosopraano ja kontraaltto. Altto on se matalampi naisääni. Hohhoijaa. Jotenkin hankalanoloista tämä naisten lentis, jos täytyy olla tietynlainen ääni kaiken muun osaamisen lisäksi. Kuorolaulu on asia erikseen.
 
Viestejä
2,207
Nyt ei kenenkään pidä vetää herneitä nenään tai ottaa itseensä, mutta minusta nimimerkki Bongaaja on tekstiensä perusteella herkkähipiäinen ja huonon itsetunnon omaava persoona, jonka äänialasta minulla ei ole mitään tietoa.

Vai olisiko minun sittenkin pitänyt miettiä etukäteen ja jättää tämä henkilökohtainen kommentti kirjoittamatta, koska jokainen lukija ymmärtää sen todellisen merkityksen henkilön persoonaan, sukupuoleen tai seksuaalisuuteen viittaavana kannanottona.
Kirjoituksistani ja persoonastani saa olla ihan sitä mieltä mitä kukin haluaa. Minä vaan kirjoitan sitä, mitä kukaan muu ei halua tehdä. Ja täällähän pitäisi kumarrella tiettyjä tahoja, etenkin heitä joilla on enemmän vaikutusvaltaa niihin isoihin poikiin, jotka päättävät sarjaohjelmista yms. Arvoisa Tero Antero puolestaan hyökkää joka toisessa kirjoituksessaan jollakin tapaa persoonaani kohtaan, vaikka ei tunne minua ollenkaan. En tosin minäkään Tero Anteroa. Voin vakuttaa, että itsetunnossani ei ole mitään vikaa, enkä ole herkkähipiäinenkään :)
 
Viestejä
2,207
Eikös se ole hyvä että Nurmoonkin on tehty tuplapeli ohjelmaan? Itse näen hyvänä että hallitsevat mestarit Pölkky ja Hurrikaani ovat pelaamassa Kuopion uuden areenan avausotteluissa. Harmi, että se nähdään Kuusamossa negatiivisena asiana.
Noinhan se voi kuulostaa, mutta kysehän on siitä, että otteluohjelmaa mentiin muuttamaan yksipuolisesti. Näin ymmärsin mr. Lentopallon lehtihaastattelusta. Kannattaa hiukan ajatella sitäkin, mikä muutos lauantain pelin lisäämisellä oli siihen tilanteeseen, että Kuusamossa olisi voitu valmistautua huolella sunnuntain ottelutapahtuman kalustamiseen ja kaikkeen muuhunkin järjestämiseen, saliin tutustumiseen yms. Ja onko Tolen mielestä hyvä juttu sekin, että Pölkky ja Puijo pelaavat kauden kolme runkosarjapeliään jo ensimmäisen sarjakuukauden aikana. Ja että Pölkylle on laadittu heti kauden alkuun otteluruuhka Europelien lisäksi?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
2,207
Eihän siinä mitään, areenan avauspeleinä ihan hyvät. Toinen asia, mikä järjetön ottelusuma sen jälkeen, ei mene jakeluun. Ihmetellä täytyy, kuka niitä otteluita setvii ja kenen näkökulmasta. Toivoa voi vaan, miten pelaajat selviävät, ettei heti kauden alussa ala loukkaantumiset.
Olen täysin samaa mieltä asiasta. Aivan järjetön sarjaohjelma on saatu rymäytettyä. Toivottavasti tätä lukee sellaiset henkilöt, jotka ovat sarjaohjelmaa olleet laatimassa ja ovat voineet siihen vaikuttaa!
 
Viestejä
2,207
Erikoista keskustelua 2020-luvun Suomessa jossa matkustamaan pääsee millä välineillä tahansa.Ja varsinkin kun Suomen suurimpiin sahalaitoksiin kuuluva Pölkky on seuran nimi. Ei ole kustannuskysymys, junnuporukatkin matkustelee paljon pitempiä pelimatkoja kuin Pölkky koko sarjakautenaan.
Ja ihan ymmärryksen lisäämiseksi: kyseessä on seurojen yhteinen kokoontuminen missä tärkeintä ei ole medianäkyvyys vaan yhdessäolo. Ja epäviralliset keskustelut.Yhdessä tehdään.
Jos kaikki toimisivat samoilla Pölkyn periaatteilla naisten mestaruusliiga varmaan lopetettaisiin.
Juu, mutta koska Kuusamosta ei tähän aikaa vuodesta pääse välttämättä kovin nopeasti pääkaupunkiseudulle. Mr Lentopallo on todennut lehtihaastattelussa, että tiistaina ei ollut Kuusamosta lentovuoroa ja matkustaminen olisi pitänyt tapahtua joko kahden yön reissuna tai lähteä aamulla klo 5 ajamaan Ouluun ja iltamyöhällä takaisin. Järjen käyttö ei ole kiellettyä näissäkään kuvioissa. Tokihan kakkosvalmentaja ja joku muu kuin avainpelaaja olisi voitu lähettää tilaisuuteen.
 
Viestejä
50
Kyllä Kuusamoa taas potkitaan kaikin mahdollisin tavoin. Jospa se aurinko kuitenkin nousee vielä kun pelit alkavat.
Mr Lentopallo nimityksenä kuulostaa hauskalta, mutta en ensimmäisenä Kuusamoon yhdistä. Maailma on aika paljon suurempi kuin Kuusamo, toki ei kaikille.
 
Viestejä
2,207
Kyllä Kuusamoa taas potkitaan kaikin mahdollisin tavoin. Jospa se aurinko kuitenkin nousee vielä kun pelit alkavat.
Mr Lentopallo nimityksenä kuulostaa hauskalta, mutta en ensimmäisenä Kuusamoon yhdistä. Maailma on aika paljon suurempi kuin Kuusamo, toki ei kaikille.
Siitä ei ole suinkaan kyse, vaan siitä että asioiden päätäntävalta on jossakin Etelä-Suomessa. Ja onhan se kumma, jos selkeitä epäkohtia ei saa tuoda esille. Tarkoitukseni on epäkohtien esille tuomisella se, että viestejäni lukisivat hekin, jotka asioista päättävät. Olen melko varma, että aurinko paistaa taas korkealla maaliskuussa :)
 
Viestejä
166
Mr Lentopalloilla putoilee tuon verran taskusta taksijonossa Rukalla, jos vaan tarvitsisi taksia heidän jonottaa.
On sen verran alkanut Kuusamossa kyllä nousta muukalaislegioonan mestaruudet nuppiin, että maantiedon oppikirjat ja Suomen kartat pitää pian painaa uusiksi ja siirtää Eduskuntatalokin Rukavuorelle.
 
Viestejä
2,207
Viestejä
2,207
Mr Lentopalloilla putoilee tuon verran taskusta taksijonossa Rukalla, jos vaan tarvitsisi taksia heidän jonottaa.
On sen verran alkanut Kuusamossa kyllä nousta muukalaislegioonan mestaruudet nuppiin, että maantiedon oppikirjat ja Suomen kartat pitää pian painaa uusiksi ja siirtää Eduskuntatalokin Rukavuorelle.
Pahoittelen, jos Tero Anterolla menee tunteisiin. Mutta suosittelen ensimmäiseksi kertaamaan foorumin säännöt :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös