Ei kun mielenkiinnolla odotetaan mikä ratkaisee seuraavan Pölkyn kotipelin, olikos se Jymy Volleyta vastaan? Olin jo vähällä kommentoida varsinaista peliä, mutta annetaan olla - joku siitäkin mielensä pahoittaaNyt vaan odotetaan bongaajan listausta kaikista muistakin puolueellisista selostajista 😎
Puolueettomus on veteen piirretty viiva, tärkeämpi on asiantuntemus lajiin. Mitä itse olen seurannut tallenteita, yksi on erottunut edukseen jokseenkin selvästi. Hän on Orpo:n selostaja (Orpo - Pölkky peli), selostus sulavaa, kotiläksyt hyvin tehtynä, vierasjoukkueen pelaajat myös taustoja myöten. Ilo seurata tälläistä asiantuntevaa selostusta.Joiltakin selostajilta unohtuu se tosiasia, että peliä katsoo muutkin kuin kotijoukkueen kannattajat. Ruudun katselijoilla on maksettuaan palvelusta oikeus nauttia puolueettomasta selostuksesta.
Mielestäni melko suuri osa viesteistä käsittelee tällä foorumilla lentopalloa joltain kantilta. Niitä lentopalloon liityviä asioita voi olla ja onkin paljon muutakin kuin peleissä tapahtuvat asiat. Tuohon lauseesi aloittaneeseen juttuun en kohdallasi kovin äkkiä usko. Sen verran "kärkkäästi" sieltä juttuihin tartutaan kun Pölkystä kirjoitellaan. Ja moneen muuhunkin asiaan.Olen ollut jo aika lähellä lopettaa palstan seuraamisen, koska mielestäni täällä nostetaan esille kaikkea muuta kuin peleihin liittyvää.
Silloin jos seuraan jotakin foorumia, niin tottahan minä kirjoitan myös ja otan kantaa asioihin. On paljon sellaisia, jotka vain kyttäävät mitä toiset tai jotkut tietyt nimimerkit kirjoitavat. Ja on tällä foorumilla ainakin eräs, joka kommentoi ainoastaan minun kirjoituksia . Mutta tyylinsä kullakin. Mitä pelien kommentoimiseen tulee, niin mielestäni kirjoitan peleistä aika neutraalisti. Joku voi kirjoittaa vain silloin kun voi kehua kannattamaansa joukkuetta, mutta ei sanallakaan muuta. Ja sekin heille suotakoon. Seurasin aikoinaan hotsportiakin ja sanotaan vaikka näin, että kyllä näillä foorumeilla on Kuusamon suuntaan lähetetty sontaa aika monta rekkakuormaa.Ehkä hienoinen puolustusasenne on historian peruja.Mielestäni melko suuri osa viesteistä käsittelee tällä foorumilla lentopalloa joltain kantilta. Niitä lentopalloon liityviä asioita voi olla ja onkin paljon muutakin kuin peleissä tapahtuvat asiat. Tuohon lauseesi aloittaneeseen juttuun en kohdallasi kovin äkkiä usko. Sen verran "kärkkäästi" sieltä juttuihin tartutaan kun Pölkystä kirjoitellaan. Ja moneen muuhunkin asiaan.
Olisiko Nykänen sanonut alkuselostuksissa jotakin Eveliinasta? Katsoin jälkilähetyksenä ja aloitin vasta kun peli oli jo käynnissä. Arvo pelasi kyllä raikkaasti, kuten selostajat totesivatkin. Liberoltakin iso parannus aikaisemmista peleistä. Ploki oli nyt arka ja epävarma. Melko lailla eri joukkue kuin edellisenä päivänä Kuusamossa. Pölkkyä vastaan pallokin pomppi puolustuksista rajoille. Ottelun alku lähti kotijoukkueelta hyvällä sykkeellä ja näytti suuntaa pelin kululle.Jovain se Arcticvolleyn peli siitä näkyy vähitellen aukeavan. Toki Plokilla eilinen Kuusamon reissu takana, mutta vähempi nyt näkyi sellaista "sähläämistä" kuin tässä muutama viikko sitten. Itselläni on mennyt ohi, että missä Eveliina Smolander on.
On tullut seurattua Kuusamon tuloa jo liigakartalle ja minusta on ollut hyvä lisä liigaan ollut mielenkiintosia ja kovia pelaajia ja olen vähän joukkuetta fanittanutkin kun tekeminen on ollut hyvää mutta täytyy sanoa että tällainen Bongailu on kyllä vienyt sympatiat vähän joukkueeltakin kun koko ajan ollaan ihan herkkähipiäistä ja porot vedetään nokkaan sanan puolikkaastakin ja koko ajan. Jää lukematta suurin osa näistä kommenteista eihän tuollaista jaksa kukaan pidemmän päälleSilloin jos seuraan jotakin foorumia, niin tottahan minä kirjoitan myös ja otan kantaa asioihin. On paljon sellaisia, jotka vain kyttäävät mitä toiset tai jotkut tietyt nimimerkit kirjoitavat. Ja on tällä foorumilla ainakin eräs, joka kommentoi ainoastaan minun kirjoituksia . Mutta tyylinsä kullakin. Mitä pelien kommentoimiseen tulee, niin mielestäni kirjoitan peleistä aika neutraalisti. Joku voi kirjoittaa vain silloin kun voi kehua kannattamaansa joukkuetta, mutta ei sanallakaan muuta. Ja sekin heille suotakoon. Seurasin aikoinaan hotsportiakin ja sanotaan vaikka näin, että kyllä näillä foorumeilla on Kuusamon suuntaan lähetetty sontaa aika monta rekkakuormaa.Ehkä hienoinen puolustusasenne on historian peruja.
On tullut seurattua Kuusamon tuloa jo liigakartalle ja minusta on ollut hyvä lisä liigaan ollut mielenkiintosia ja kovia pelaajia ja olen vähän joukkuetta fanittanutkin kun tekeminen on ollut hyvää mutta täytyy sanoa että tällainen Bongailu on kyllä vienyt sympatiat vähän joukkueeltakin kun koko ajan ollaan ihan herkkähipiäistä ja porot vedetään nokkaan sanan puolikkaastakin ja koko ajan. Jää lukematta suurin osa näistä kommenteista eihän tuollaista jaksa kukaan pidemmän päälle
Jukka Lehtonen oli tosi optimistinen Ploki-pelin alla ja jos valmentaja tietää missä joukkue on menossa se on aina hyvä asia. Onkohan tietoa millä aikataululla hakkuri Mäkikyrö on mahdollisesti pelikuntoinen?Näkee tällä palstalla kuinka vaasa-kajaani akselin alapuolella on ruvennut nyppimään ,kun vielä toi arvo rupee pärjäämään ,voi sitä sanan solinaa sitten.😂🤫😉😉😉