Hienoa, että Kangasala sai eilen voiton, mutta kyllä taas Keränen teki oudon ratkaisun. Regalado ei aloittanut, miksi. Minä en tiedä. Ihan järkyttävän hieno peli Nurmossa ja hieno peli eilen. Emmi Jalosta ei voi syyttää, koska nuoren Joen tehot ekassa erässä 1 -4. Ja kyllä olen sitä mieltä, että ”pelaajat” ovat onnistuneet, mutta ei valmentaja. Vampulalle on ollut aika vaikea hävitä, kun katsoo heidän tasoaan, vaikka edellisessä Kangasala pelissä. Peli oli Kangasalaltakin aivan kauheaa ja rökäle voitto. Kun puhut taktiikasta. Joo Keränen voi ennen peliä jauhaa liirum laarumeita, mutta kun pelin aikana vastustajan valmentaja tekee taktiikka muutoksen Keränen ei tiedä miten vastata. Esimerkiksi Hämeenlinnan päävalmentaja vei Suomen cup finaalissa Kerästä litran mittaa. Ja palataan, vaikka tuohon viimeiseen Nurmo peliin. Nurmo 1 paikan puolustaja seisoi 3 metrin viivalla. Miksi sitä ei hyödynnetty? Kun olet noin fiksu niin kerrotko minulle. Näin muutaman kerran rullan sinne. Ja jäikö ne? Kyllä ne jäi. Mutta jos vastustaja tekee niin 2 kertaa kymmenestä passista totta kai puolustaja menee seisomaan kolmen metrin viivalle. Keränen ei ohjaa pelaajille lyöntisuuntia. Miksi hän ei esim tuolloin sanonut yleispelaajille, että painottakaa hyökkäystä 1 rajaan. Tuolloin oltaisiin pakotettu vastustaja vaihtamaan taktiikkaa. Ei hän osaa. Haluatko vielä haastaa?